Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
MCT du har en sträckning i ligamentet baktill. Barnen växer mycket nu och så kommer det kännas av och till runt mage o rygg i 22 veckor till tyvärr. Ta två Alvedon och köp en vetekudde. Lindrar massor.
MCT du har en sträckning i ligamentet baktill. Barnen växer mycket nu och så kommer det kännas av och till runt mage o rygg i 22 veckor till tyvärr. Ta två Alvedon och köp en vetekudde. Lindrar massor.
Grattis Mimmi :))
MCT jo jag mår toppen faktist hehe sammandragningar bara men får se i morgon hur det går. Hoppas hoppas att tappen är opåverkad. Utan min vetekudde (finns på Apoteket) hade jag blir knäpp av den smärtan. Men när två el tre barn växer så växer de i omgångar. Vilket lsträcker livmodern ett tag o gör skit ont. Jag får minst så ont två ggr i veckan.
MCT ja vissa ställningar är man smärtfri och vissa gör det ondare på. Men värmen är bäst. Tyvärr lär detta inte vara enda gången.
Hmm 17.13 testade Mimmi . 18.10 så grattade hon MCT.
Mimmi håller tummarna för positivt
Och kramar kramar om hårt om det är negativt.
HAHAHAHA helt jävla underbart Mimmi :))
GRATTIS GRATTIS * 1000000
Klart det kommer gå bra .. Kolla plusset STARKT så himla underbart
Den där pergon fixar allt :)
Pixan Vad GLAD jag blir gumman. grattis grattis grattis
Mimmi jag håller tummarna hårt för dig gumman. Jag vet att det går vägen nu :)
Jag åt hormontabletter vid detta försök, vilket resulterade i bra resultat. Ett kvinnligt hormon för att förbättra slemhinnan. Jag åt bara en månad men deg räckte :) jag sprejade och tog ju gonalf. :) så antar att set var det hon menade ?
Mimmi håller tummarna att de små växer till sig. Men det är ju klart att två ägg räcker :) håller tummarna massivt
Mimmi drömde om dig i natt ( två pojkar i magen) och drömde ju samma om den andra med två i magen ;)
Jag kom inte på ditt nick haha förvirrad totalt
SoMa sexa på även om det skulle bli risk för flera. Det är underbart med tre :)
Jag vill med hänga härinne fast jag inte ska ha flera :))
Soma som en testberoende jag är, vill jag ju ha bilder :). Och givetvis ett nytt test NU
Spännande :))
Testetttttt!!!!!!!
Klart mycket starkare ju Jiiipppiii
Jodå skillnad är det. Vi är ju proffs på att analysera test. I bland brukar det vara starkare på kvällen så testa nu tycker jag ;)
Grattis ;::).
Soma mina test var alltid starkare på kvällen. Så det kan vara skillnad ju. :) håller tummarna hårt nu
SoMa haha vadå drös med ungar. Det kan ju inte bli bättre ;)