Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Ja jag är säker att det inte är grav tyvärr hehe hade varit gott i så fall :))
Ja jag är säker att det inte är grav tyvärr hehe hade varit gott i så fall :))
Lyssna här. Tog ju pergo denna månad och fick pos på cb i lördags. Bra sexade vilt hade ont oxå. Testen efter lör blev neg. Mån och tis oxå neg, sen i ons fick jag pos igen på både cb och testlagrets. Ok hade skitont igår som vanligt ägglossningsmärta samma som jag hade i lör. Sen var ju testet negativt :) så jag tänkte kanske två chanser denna månad, men gissa då vad ägglossningstestet blev idag... Positivt igen helt jäkla sjukt ... Går jag ont igen i morgon så innebär det att jag kanske har släppt tre ägg på en vecka... Händer detta ?? Jag har haft pergo många gånger och bara äl en gång... Haha min kropp lämnar nog in nu, måste vara jag som e för gammal ;)
Hmm nix man blir bara ledsen inget annat när man vet eller inte vet im man har äl,men jag tycker det f jobbigt då jag kag inte vet om jag har Bim eller inte hehe
Älskar PMS ;)
Nej jag hoppas att jag inte har missat äl för jag har haft sex nästan varje dag ;)
Men fortfarande konstigt med mina ägglossningstest, de är ju positiva var och varannan dag haha kanske jag e som en hund och får massor av ägglossningar ;)
Nu har det varit starkt positivt i två dagar på rad och förra lör och ons oxå men sen blir det negativt :) hehe
I allafall äter jag 1/4 barnalbyl och progresteron vaggisar två gånger om dagen så hoppas nu att det e bra förhållande till ett fett plus :)
Berätta mimmi
Meh84. Efter två av mina MA så testade jag positivt 9-10 veckor efter skrapningen. Så tror nog oxå att det tyvärr är för tidigt att få pos på Gravtestet några dagar efter äl. Men hoppas att du får ett starkt streck om en vecka ;)
Pixan jag fick oxå supet svaga streck sen dagen efter nada.. Tråkigt :(
Vilka test använde du och vad visar dina test i dag? Jag e på Bim -4 och testlagrets tester
Sugarrush fick du tre mf på rad?
Ja då ligger vi lika :( med de j...la mf. Har haft tre på 6 mån nu och vet inte ens om jag lär bli glad om jag plussar igen. Döds trött på att vara glad och lycklig för ett plus sen någon v efter mf igen och igen :(
Men ger mig lite hopp nu iallafall
Gjorde utredning förra för ett par år sedan. Ofrivillig barnlöshet inget fel..
Har progresteron utskrivet och tidigt vul v 7,9,11,13 pga tre. MA för ett par år sedan