Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Mm såg det och man undrar ju liksom om vi får oxå gå igen det. Jag vill nu
Mm såg det och man undrar ju liksom om vi får oxå gå igen det. Jag vill nu
Pixan, hade inte ditt ägg växt till sig ? :(
Fasen jag e nervös för mitt vul i morgon. Hoppas för fullt fast jag bara är på dag 10. Orolig.
Mimmi ibland när jag har haft äl och släppt mer än ett ägg (kollat med vul) har jag haft blödning och med klumpar. Så kan vara en kraftig äl du har.
Tack sugar att ni tänker på oss
Kram
Mimmi hoppas på att det var en Ägglossning du hade och inget farligt kram
Ush jag når dåligt. Är nervös fan vet inte om jag orkar ett mf till , sa till gubben vi skiter i det .. Ush . Hur ska jag orka....
Mimmi jag har en buse på sex år men min sambo har inget, även om han är som pappa där. Innan hon kom hade jag 3 MA v 12, 13, 17 och flera tidiga mf.
Jo kanske det vore bra att ta en pause ett tag, men jag blir ju inte yngre.
Nu denna månad med fyra ägg och extra medicin så hoppas man ju att det tar sig och att det inte blir mf. Men rädslan är ju där redan nu. Ush
haha jag hade nog behövt ha maginfluensan oxå, inför sommaren. Nu är det så att alla sju ska ju plussa denna månad och inget annat trams ;) vi har ju alla blivit smittade av gravbaciller.
Jag tog min sista hormonspruta i dag och ska ta ägglossningsspruta i natt eller i mogronvitti. sen släpper ägget/äggen någongån under söndagen så vi började med tvångsex i går enligt min gubbe hehe. Jag gav honom ett schema typ sex i kväll, morgonvitti, morgonkväll, sön morgon, söndagkväll. Månd morgon och månkväll sen bara en gång om dagen i sju dagar. HAHA ni skulle sett hans min i morse :)
Mimmi vem vet du börjar ju närma dig bim :) Och tigg till dig lite pergo nu när du är där.
I dag tog jag min ägglossningspruta och om tillväxten på mina ägg är som det var innan kommer jag att ha ca fyra fina äggblåsor denna månad som är 19-22mm så det borde vara de bästa förutsättningarna för att i allafall ett har kvaliten att överleva, så hoppas hopppas att det går bra. Äter även 1/4 barnalbyl och extra folsyra denna månad så nu måste det gå bra :) Äggen släpper under söndagen någon gång så nu så hehe
Så till schemat,
frekväll fixat
lörmorgon sa till gubben att han kunde vila :)
nu återstår bara ....
lördkväll ett måste hehe
sönmorgon måste
sönkväll måste
mån morgon ...lär aldrig hända haha kl fem nix
mån kväll Jepp
tis kväll
ons kväll
sen är det romantik för resten hehe alltså han lär va skygg för mig,
Så va tror ni. blir jag singel efter detta HAHAHA
Hoppas ni har en trevlig helg Kram