Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Haha tack nu så är det säkert klart för resten av oss på denna tråd, hur skulle vi undgå att bli smittade nu :)

Ja tvillingar går fint, hoppas hoppas nu att någor av äggen har bra kvalite, hon var lite tveksam att låta mig fortsätta behandlingen med fyra ägg men sen tittade hon lite på min historik och sa att det blir nog bra. Förhoppningsvis tar sig ett eller två ägg denna gång :)

SoMa ja  hoppas verkligen att det tar sig nu och skoj om det var två ;)

• Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-03-03 15:00:37 följande:
    Nu j-klar måste det bli Plus för oss i mars!!! Åtminstone för dig, jag är ju, som sagt, väldigt osäker på om jag ens haft äl den här gången heller.
    Klart du har. Ska jag ha plus ska du banne mig oxå ha det, annars väntar jag en månad Flört
  • Bellas7

Pixan är det pergo du ätit? Enkeldos?

Jag har gonalsprutor och visst e det perfekt med två på en gång så hoppas hoppas

• Bellas7

Ohh Pixan håller tummar och tår att där är två eller tre fina feta ägg :) nu ska det bli tvillingar i tråden
    Vilken dag är du på efter mens?

Jag blev väldigt förvånad att det hade tagit sig så bra på sex dagar och hoppas för fullt nu att de växer till sig fort. Vill ju ha Ägglossning nu :)

• Bellas7

Oj oj vad det kommer att plussas i tråden om några veckor, super spännande göttttttt

• Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-03-04 06:54:30 följande:
    Morgon tjejer! Jag hade utslag på äl-test igår, så nu ligger jag o vilar efter myset... Hur räknar jag nu? Inte kan väl BIM vara 15 mar om jag har äl nu? *fundersam*
    Aha då har du ju äl i allafall hehe BRA då e det denna månad som gäller gumman GÖTT

Nu ska vi plussa. Jag hoppas att jag får äl sprutan nästa tis eller ons så ligger jag bara 6 dagar efter ditt bim som borde vara plus 14 från idag som sugar säger 18 mars.

jag vill ha äl nu oxå
  • Bellas7

Jag e fortfarande på moln över mina äggblåsor, hoppas nu de växer till sig till på tisdag.

Pixan hur gick vul idag ?

• Bellas7

Pixan Men 9 mm på dag tolv är väl bra. Pergo brukar göra att äggen växer sakta, efter pergo brukar jag inte ha Ägglossning förrens dag 21-23 så tror nog att den växer till sig fint. :) Tar du enkeldos pergo? Be om dubbel annars eller testa sprutorna så som jag gör nu, det är mycket enklare att få fram ägg :)
    Hoppas ditt ägg växer till sig massor över helgen så det blir äl snart.
    Kram

Mimmi hur går det? När är din Bim ? Måste ju ha koll på oss få kvar :)

• Bellas7

Jag tar sprutor med starkare effekt än pergo och man kollar ofta både med pergo och alltid med sprutor så man inte får för många ägg. Vi stimulerar ju så vi får äl verje månad och med bra ägg. Som nu hade jag 4 ägg vilket e lite för många och kan då resultera i fyrlingar men äggen måste vara stora runt 20mm för att släppa, så det e liksom inte alls säkert att alla mina ägg släpper utan av fyra kanske bara två släpper hmm svårt att förklara. Men i allafall när vi sett på vul att det ser bra ut så får vi älspruta och har sex som vanligt. Haha Ush jag e dålig på att förklara , hoppas du förstår lite av det :)

Låter bra att vi alla har Bim nästan samtidigt SKOJ för dennamånad får vi ju plus

• Bellas7

Nu börjar vi snart närma oss Bim för de flesta. Jag ska kolla mina ägg i morgon och hoppas att alla har växt till sig och är redo för befruktning. Skrattande

BIM MARS
    11 mars - Soffy83 (2:a försöket efter mf juli -10, mf okt -10, MA dec -10)
    14 mars - Natur (3 försöket efter ma jan-10, ma okt-10)
    15 mars- SoMa72 (3:a försöket efter mf nov, mf apr)
    19 mars - Mimmi80 (11:e försöket efter 3 MF)
    20 mars? - meh84 (2:a försöket efter MA dec-10)
    25 mars ca -Pixan ( mf feb-10 och mf april-10)
    25 mars - leaeva  (3 mf, 1 x och massor av försök)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3