Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Pixan jag tog ett test nu och det var ett svagt PLUS på det. :) vet ju inte när jag har Bim men antagligen onsdag. Shit nu börjar en jobbig vecka.. Efter tre mf och tidiga sådana blir man ju knappt glad..

• Bellas7

svårt att se men strecket kom inom rätt tid. Och det syns tydligt man behöver inte lysa igenom det :)

Helt sjukt ..

Men jag tror bim är på ond plus mina tidiga mf vågar jag inte ens bli glad
  • Bellas7

pixan Jo fick super svagt för en vecka sedan men man såg det bara om man lös igenom testet. Nu kom det upp ett rosa streck efter en minut plus om man lyser igenom det nu så e det tjockt och tydligt. Men ska testa om en stund igen bara för vara säker. Sen räknar jag inte ett plus förrens efter v 6 tror jag vågar inte helt enkelt

• Bellas7

tog ett test till fast jag kissade för knappt två timmar sedan och efter en stund kom det upp ett super svagt streck, svagare än det som jag tog innan så får se. Men fått svaga rosa streck på två test så det måste finnas lite hcg i allafall, Men testen måste ju bli starkare för att jag ska räkna med något.

• Bellas7

h

MCT79 skrev 2011-02-21 19:22:22 följande:
    Ohh det där ser absolut ut som plus leaeva!!  Nu är det bannemig din tur!!
    FruW skrev 2011-02-21 18:58:51 följande:
    Leaeva- grattis vännen!! Det kommer säkert gå jättebra, men jag förstår att du är orolig, skulle jag med va, tror vi alla med erfarenheter av ma eller mf är., grattis till dig iaf!!

Telgebo grattis till din graviditet!! Mår du bra o så?? Känner inte igen ditt nick, nytt kanske?? Jag har hängt i tråden länge nu känns det som, så kanske är du en gammal trådkompis??
    skruttnorpan skrev 2011-02-21 18:56:43 följande:
    Jag ser det- GRATTIIIIS! Den här gången är det din tur, vännen! Välkommen in till oss när du känner dig säkrare!
    Stor kram
    ohh tack alla. tre test har det blivit nu och allla har svaga men tydliga plus :))

ska testa om mig i morgon och se, hoppas det nu går vägen denna gång
  • Bellas7

Ohh det riktigt kryper i kroppen, vill att det ska bli starka tydliga test. Ush denna oro igen alltså.... Hur orkade ni i början av plusset?

• Bellas7

Japp då behöver jag inte tänka på graviditet mer i allafall. Tog två test nu på morgonen ett testlagrets och ett cb. Båda visar svaga pos men testlagrets har inte ökat något från igår, och om det stått rätt till skulle ju hcg vara starkare på morgonurin.

Jag fattar inte varför det tar sig men går liksom inte längre... Men jag blev ju inte förvånad, precis som jag anade så lär det inte gå längre.

• Bellas7

Fattar inte vilken otur jag har, vi har ju tydligen inte svårt att bli med barn. Ägget befruktas och fäster några dagar el ett par veckor sen nada. Retar mig som till tusen för denna gången har jag faktist lite illamående kom för ett par dagar sedan och ökad saliv i munnen vilket gör att jag var tvungen att suga på nåt hela tiden. Då tänkte man ju att det finns liten chans. Men det lär inte bli nåt för tycker det testet jag tog i går var starkare och tydligare. Detta test från idag får du inte ens på bild.:( Ush hoppas mensen kommer nu så jag slipper vänta en vecka på den :((

• Bellas7

Tack alla, jag ska vänta med att testa till på torsdag om mensen inte kommit då. De testar jag tog i dag är iallafall positiva med som sagt svagare än det jag tog vid tre tiden i går. Clearblue är starkare i dag än det jag tog i söndags, då kunde man knappt urskilja något streck. I morse på cb så såg man strecket, brett och blått med dock super svagt. Så får se helt enkelt, blir så trött på allt

• Bellas7
    telgebo skrev 2011-02-22 11:37:00 följande:
    Jag är skitledsen och orolig och osynlig, lust att begrava mig sjäälv tills någon kan garantera att detta kommer gå vägen. Ska aldrig någonsin mer utsätta mig för denna extrema oro igen, definitivt sista gången jag är gravid. Blir det inget denna gång så vågar jag inte försöka igen för jag pallar inte denna extrema oron.
    jag vet hur det känns och hade min man velat ha barn så tydligt hade jag inte försökt mer.
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3