• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    {#emotions_dlg.flower}JUNI{#emotions_dlg.flower}
    20 juni - Längtan efter liten (Mf,Mf,MA 2008,2009,2010 nu jäklar)
    25 juni- LillaMy3. (¨1a försöket efter mf maj-10,tot fjärde med pergotime )
    27 juni Smälandsjänta ( 1:a försöket efter MF dec-09, MF maj-10)
    27 juni pinklove (1:a försöket efter MF 1:a juni-10)

28 juniPuttekulan (7:e försöket efter MF dec-09)

30 juni MCT79 (3:e försöket efter X jan-10)

{#emotions_dlg.flower}JULI{#emotions_dlg.flower}
    1 juli Pancakes (andra försöket, MA början på april-2010)
    1 juli Mimmi80 (2 försöket efter MF i april, även MF augusti-09)
    1 juli Pixan ( andra försöket efter mf i april, även mf feb)

HjärtaVi som väntar på mens eller ny ägglossning:Hjärta

Tejj
    Polarbjörnen  (7:e försöket efter MF nov-09) förväntad ÄL ca 30-31 maj
    Väntan på en liten
    Jazmin (3:e försöket efter MF-maj-10 förväntad ÄL 23-24 juni.
    Havsklippan
    Mallanis
    LittleJunia (3:e försöket efter MA mars-10 och MF nov-09)

Hjärta Vi som tar en pausHjärta
    Maria204

Hur går det för er tjejer som vi inte hört något ifrån???
    Frikadellen
    Bechi
    Linda840406 
    Tess JH
    Kolbodatjej (4:e försöket efter MF nyårsafton-09)

GravidGravida
     Gravid
    Vi som plussat (namn+BF):
    Malten, BF 26/8 -2010
    MCH, BF 8/9 -2010
    LINO, BF 18/9 -2010
    Mabaja, BF 27/9 -1010
    MB73 BF 30/9 -2010
    Gosemysan, BF 4/10 -2010
    Nataliesliv 20/11 -2010
    Mikaela 1/12 -2010
    2 barns mamma84, BF 14/12 -2010
    Anna TheSunshine BF 29/12 -2010
    kajsalisa BF 2/1 -2011
    PåvägMotSyskon BF 5-6/1 -2011
    rontgensyrran BF 6/1 -2011
    Bev BF 10/1 -2011
    misslouie BF 17/1-2011
    fröken SJ BF 17/1-2011
    Sommaren2005 BF 24/1 - 2011
    Odd BF 7/2-2011
  • MCT79
    LittleJunia skrev 2010-06-23 20:53:47 följande:

Alltså jag fattar inte vad som är fel på min dator, men både igår och idag har jag försökt att kopiera in BIM-listan och ändra mig, men det går sjutton i det inte! *suck*

Någon som kan ta bort mig från BIM-listan och lägga in mig på "väntar ny mens eller ägglossning"

Blev det rätt?
  • LittleJunia

ja, tack!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • FruW

Kajsalisa - tack för baceluskerna, vi behöver alla vi kan få!! Skrattande Iaf så länge det handlar om gravbaciller, annars kan det va.. Flört

MCT79 - spännande med lite symptom!! Du tycker inte att du har börjat känna lukter tydligare??

Jag väntar o väntar på BIM, känns som om det är evigheter dit! Idiotiska jag har redan börjat testa, negativt så klart, är ju sååå mkt för tidigt, men jag har ett humör utav bara h*****e så jag var tvungen att kolla.. Ska resa bort i morgon över midsommarhelgen, står o valet o kvalet om jag ska ta med mig ett test eller inte.. Är ju fortfarande tidigt att testa på fredag, räknar med BIM 1 juli... så nej, vid närmare eftertanke är det nog bäst att testen får ligga hemma o mogna så länge, kanske ger resultat! Flört

Har varit o hälsat på en kompis bebis i kväll, han är 3 månader. Supersöt givetvis, ett riktigt litet charmtroll! På vägen hem, ensam i bilen kom tankarna o känslorna ifatt, om vi hade fått behålla vår första graviditet hade vårt barn varit lika gammalt som den här lille underbare killen.. Blev så tydligt vad vi hade förlorat... Gråter Skulle sååå gärna vilja plussa snart & få behålla barnet den här gången...

Förlåt för allt depp - men jag vet ju att ni förstår, ni som tyvärr delar mina erfarenheter o min sorg.. Skönt att ha er fina tjejer i tråden!

Åker som sagt bort över helgen - när jag kommer tillbaka så vill jag se en massa fina pluss här i tråden PlusPlusPlus Ska hålla tummarna stenhårt när jag är borta för er!

KRAM Mimmi - o en riktigt skön midsommar {#emotions_dlg.flower}

• Tejj
    LittleJunia skrev 2010-06-23 20:53:47 följande:

Alltså jag fattar inte vad som är fel på min dator, men både igår och idag har jag försökt att kopiera in BIM-listan och ändra mig, men det går sjutton i det inte! *suck*

Någon som kan ta bort mig från BIM-listan och lägga in mig på "väntar ny mens eller ägglossning"

Har samma problem, kan inte heller kopiera listan o flytta mitt namn nånstans...
    Men har ju inte haft nån ÄL än så har ingen anledning till det heller ;) ska börja med ÄL stickor imorrn eller på fre... ÄL kan ju komma när som helst (men dröjer säääääääääääkert för min kropp är ju som den är) men ska använda stickor så jag har lite "koll på läget"!! =)

Nä, nu dags o hoppa i säng... om 6.5 tim ringer klockan igen.... uss va trött jag kommer att vara då... men bara en morgon kvar, sen långledig för midsommar ju =)

Natti natti
  • MCT79

*vandrar in som i koma*  Igår sov jag middag efter jobbet....1½ timme.. tvingade mig själv ut och handlade frukostgrejor medan sambon klippte gräset...  Somnade igen halv tio, och är tamigfan död.

Jag hoppas så innerligt att det ihop med min molande mensvärk är symtom.. men jag tror inte det. Det ÄR väldigt mycket på jobbet nu, även om den här tröttheten inte känns som den brukar efter tufft på jobbet.

Kram på er!

• rontgensyrran
    MCT79 skrev 2010-06-23 18:08:37 följande:
    röntgensyrran! Jag har en fråga till dig, visst hade du molvärk hela vägen från äl när du plussade?? hade du några mer symtom?
    Jag blir tokig på denna dova diffusa mensvärk.. å en supersvagt illamående som ligger bak i svalget....
    Jupp det hade jag, fast tyvärr även de andra månaderna efter MA som jag inte plussade. Men jag hade faktiskt inga symptom på graviditet och trodde inte det var min tur denna gången heller så jag ringde KK akut och sa att det var nåt fel på mig efter skrapningen och grät en skvätt både den dagen och dagen innan, hade gett upp helt enkelt. Sen dagen efter kom det efterlängatde plusset. Fast tänker man efter så var väl lipandet i sig och lite ilska mina symptom. Men jag har faktiskt plussat de månader jag minst har trott det :)

Hoppas det är symptom på att du är gravid!! Håller tummarna! Passar på att blåsa en vind av gravidbaciller över dig :) Kram
  • Smålands jänta i storstaden

Hej tjejer! Jag tror, jag tror jag plussat igen... Lovade en kompis att testa så att hon blev lugn. Jag känner ingenting och hade imte mycket hopp så jag är i chock och vet inte om jag vågar hoppas ännu. Ett svagt men synbart sträck dök upp innom tiden, fastnar på kort men är på landet och mobilsurfar så kan inte lägga upp en ännu, kanske kan komma en bild ikväll. Måtte sträcken bli starkare nu bara!!!

• rontgensyrran
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-06-24 09:54:23 följande:
    Hej tjejer! Jag tror, jag tror jag plussat igen... Lovade en kompis att testa så att hon blev lugn. Jag känner ingenting och hade imte mycket hopp så jag är i chock och vet inte om jag vågar hoppas ännu. Ett svagt men synbart sträck dök upp innom tiden, fastnar på kort men är på landet och mobilsurfar så kan inte lägga upp en ännu, kanske kan komma en bild ikväll. Måtte sträcken bli starkare nu bara!!!
    JIPPPIIIIIII!!!!! Hoppas så för din skull! Hade vart underbart! Grattis till det förhoppningsvis snart starkare plusset :) Kram på dig!
  • Odetta
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-06-24 09:54:23 följande:
    woooohooooooooo!!!! Jag satt faktiskt och tänkte på dig häromdagen gumman! GRATTIS!!!!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3