• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • rontgensyrran

Härligt med alla dessa pluss!!! Att blåsa gravbaciller över tråden tror jag är väldigt effektivt!!!! Blåser ännu mer bacilusker :O Detta är en lyckotråd så är det!!!! Titta bara över listan på alla som plussat växer sig starkare och starkare :)

• Happiness

rontgen: jag står med armarna öppna för alla baciller som finns Haha jag är så himla envis så det finns inte ord för det. Ger mig aldrig!!!

*******************************SkrattandeSoligSkålGravid{#emotions_dlg.flower}Nalle och Coolsjälvklart**************************

• Odetta
    Happiness skrev 2010-06-26 22:48:20 följande:
    rontgen: jag står med armarna öppna för alla baciller som finns Haha jag är så himla envis så det finns inte ord för det. Ger mig aldrig!!!

*******************************SkrattandeSoligSkålGravid{#emotions_dlg.flower}Nalle och Coolsjälvklart**************************
    Här kommer fler gravbaciller
    ****KRAM MIN BÄSTASTE HAPPINESS***
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta

Usch...känner mig ledsen idag. Min lillebror och hans tjej går precis igenom sitt andra mf på raken....hon var beräknad 3 veckor efter mig. Fan för dessa eländiga missfallen

Ska skicka länk till denna tråd till henne...

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • kajsalisa

Smålandsjänta; så underbart att se att du har plussat. Vilken fantastisk nyhet!!! Happiness; här kommer det mer baciller. Blås, blås!! Du är en riktig fighter, det är såå beundransvärt. Stor kram till dig!

• MCT79
    Odetta skrev 2010-06-27 14:43:54 följande:
    Usch...känner mig ledsen idag. Min lillebror och hans tjej går precis igenom sitt andra mf på raken....hon var beräknad 3 veckor efter mig. Fan för dessa eländiga missfallen

Ska skicka länk till denna tråd till henne...
    Usch vad tråkigt... tänk om alla missfall bara kunde låta bli att ens bli plus på stickan... å när man väl fått ett plus var man garanterad att det skulle gå bra... tänk vad mycket lugnare man skulle vara..

Hur mår du annars nu Odd? Jag tror inte det blir nått plus för mig ändå.. har haft så jäkla mkt symtom men molvärk och illamående och gaser sista 1½ veckan men nu såhär 3 dagar före BIM så känner jag inget alls längre... Sååå ledsen...
    Tog ett äl-test imorse... de gav ju utslag även på HCG för mkt.. tänkte att det borde ge utslag om det var något på G men icke... knappt synbart streck.

Blä... :(
  • rontgensyrran
    MCT79 skrev 2010-06-27 16:21:32 följande:
    Usch vad tråkigt... tänk om alla missfall bara kunde låta bli att ens bli plus på stickan... å när man väl fått ett plus var man garanterad att det skulle gå bra... tänk vad mycket lugnare man skulle vara..

Hur mår du annars nu Odd? Jag tror inte det blir nått plus för mig ändå.. har haft så jäkla mkt symtom men molvärk och illamående och gaser sista 1½ veckan men nu såhär 3 dagar före BIM så känner jag inget alls längre... Sååå ledsen...
    Tog ett äl-test imorse... de gav ju utslag även på HCG för mkt.. tänkte att det borde ge utslag om det var något på G men icke... knappt synbart streck.

Blä... :(
    Jag tog ett ÄL test när jag blev gravid just för att se och det var också supersvagt så ge inte upp!!! Än finns det chans till att det växer nåt i magen :)
  • FruW

Pinklove & Smålandsjänta - GRATTIS!!! Så härligt att se, hoppas att ni mår bra!! Lyckokram till er båda! Baby

Håller tummarna för dig MCT79, att även du ska få ett pluss!! Här är nog mensen på g igen, har börjat få lite färgade flytningar, så ger upp för den här månaden..

• Fiiffii

Hej!!

Tyckte denna tråden passade in..
    Vi har försökt sedan aug -09 och plussade okt -09 blev dock ett missfall vecka 12+1 helt oväntat.. Fick gå 6 veckor ovetandes om att fostret dött i vecka 6:( ..

Har sedan försökt hela tiden!!

Önskar verkligen att få plussa och ge pojk ett lillasyskon..

• rontgensyrran
    Fiiffii skrev 2010-06-27 17:55:48 följande:
    Hej!!

Tyckte denna tråden passade in..
    Vi har försökt sedan aug -09 och plussade okt -09 blev dock ett missfall vecka 12+1 helt oväntat.. Fick gå 6 veckor ovetandes om att fostret dött i vecka 6:( ..

Har sedan försökt hela tiden!!

Önskar verkligen att få plussa och ge pojk ett lillasyskon..
    Välkommen till denna tråden här kommer du att få mycket stöd från alla toppenpinglor som håller till här. Du kommer även få vindar som sveper över dig med jämna mellanrum av graviditetsbaciller från oss som plussat här i från tråden som inget hellre önskar att alla andra här inne gör samma sak.

Skriv gärna upp dig på BIM-listan. Du hittar den förhoppningsvis inte alltför många sidor bak. :)
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3