Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
God morgon... back in business efter 12 dagar hos mamma och pappa... De är skilda så lite omväxlign har det varit iallafall. Dottern sa imorse " skönt att vara hemma, bättre än semester" och jag håller med till viss del! Hur har ni det här då? Septemberbebbe låter som ett bra mål- jag är PÅ!!!
Har kämpat med att tima in äl, och jag tror vi lyckats trots 3 nätter på skilda håll.. .Men ni känner väl alla till hur det är att få till något i ett lyhört "flickrum"... Fick ställa klockan mitt i natten... Men det har ju sin charm det med... Hade superstarkt test, då mannen kom efter att varit hem och jobbat, så det borde vara pigga spermier som legat till sig lite... Håll tummarna för mig! Nästa cykel blir det annars pergo och inseminering....
I övrigt kunde jag ha legat på förlossningen nu... blä, blä, blä... får försöka inte tänka på det! Ni vet ju hur det känns... Hade verkligen hoppats på en ny graviditet vid det här laget... och orkar inte heller träffa alla lyckligt nygravida! Eller drar mig för att träffa dem som kan tänkas vara gravida med... Ska träffa en i em, bara klistra på leendet och gilla läget om det nu skulle vara så... Men precis som ni skriver blir det oftast lättare då bebben kommit ut...
Och kräks över alla "stackars" gravida som inte fick dricka skumpa i nyår!! ÅH, HADE GÄRNA BYT!!!
Men men...hjälpen ligger ju runt hörnet...får väl ställa förhoppningarna till det annars...