FruW skrev 2011-01-09 21:06:35 följande:
Hej flickor!
I dag är jag så där, jag känner mig nere och sååå misslyckad över att vi inte lyckats få barn. Jag känner mig som en dålig misslyckad kvinna, sämre än alla mina vänner, och andra, som har fått sina små... Jag vet att det är fånigt att tänka så, och att det inte hjälper mig, men i dag känns det som om detta är sanningen..
Tror att det delvis beror på att BF närmar sig för några av mina vänner, jag brukar alltid tycka att det är jobbigt. Det är inte lika jobbigt när barnet väl är fött, för det kan jag inte relatera till.
Ngn, snuttskorpan kanske, frågade för ett tag sen hur det går för mig med träningen. Svaret är uselt - blev förkyld innan nyår, det hänger fortfarande kvar =( hade feber i torsdags, och fortfarande sååå hostig, orkar ingenting. Så kanske också därför jag känner som jag gör idag. Har ju inte kunnat komma igång som jag hade tänkt mig, bara går här hemma o drar..
Hoppas ni har haft en roligare dag än jag! Håller tummarna för alla er som snart har BIM, nu är det dags för några plus till i tråden!
Många kramar från mig
Å, sötaste du! Inte är du misslyckad- du.får.inte.känna.så. för det är inte sant!
Har säkert skrivit det förr, men fick vänta på min första med och jag lovar när du äntligen ligger med en nyfödd och varm liten på magen och sedan lärt känna den lite SÅ var det precis denna du väntat på. Det kommer kännas så rätt och det är så mycket kärlek till den att jag lovar dig Att eftersom det var precis denna du väntat på SÅ hade du kunnat väntat ännu längre!! Det var iaf min känsla!!!
Och jag tror man blir en bättre förälder om man fått kämpa lite, ödmjukare inför föräldraskapet, det är iaf vad jag tror...
Läste din blogg, så fint du skriver! Och du följ med din vän om du orkar? Men förstår om du tvekar...
God natt!