• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    FruW skrev 2011-07-14 13:51:27 följande:
    Ursäkta mig, men - MCT, mumsig!!!!! Hahaha! Det fick mig att gapskratta rätt ut, sitter på kontoret o de stackars kollegor jag har tittar undrande på mig.. Tack!! :D

Vill absolut se bilder när ni är mumsiga!!

Lisa- hur är smärtan? Skarp? På ett ställe? Håller tummarna för att det är en "jag får snart ett stort fett plus"- smärta du har!!
    Hahahah varsågooood!  Kyss
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • LisaVäntar

Molande o mitt i magen, långt ner.. Precis i livmodertrakterna ;) men hemskt molande, brukar inte vara såhär mycket ens vid mens.. Hoppas det, men känner mig tveksam!

• MCT79
    LisaVäntar skrev 2011-07-14 13:53:43 följande:
    Molande o mitt i magen, långt ner.. Precis i livmodertrakterna ;) men hemskt molande, brukar inte vara såhär mycket ens vid mens.. Hoppas det, men känner mig tveksam!
    *trumvirvel*
  • Bellas7

Jag gick upp 9 kg med femåringen så vägrar mer än 20 denna gång. Men sen som MCT sa ska vi nog fasen få röra på oss haha.
    Hmm gamling ska det va, jag är ungdom Hahahaha

Min mage är nu i v 16 lika stor som v 30 så jag lär bli STOR

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-07-14 14:26:13 följande:
    Jag gick upp 9 kg med femåringen så vägrar mer än 20 denna gång. Men sen som MCT sa ska vi nog fasen få röra på oss haha.

Jag vet inte om jag har missat det men hur reagerade familjen när ni sa att det var tre??
  • JoWiAn
    Bellas7 skrev 2011-07-14 14:26:13 följande:

Då blir du alltså 4 barns mamma med en gång! Inte illa!
  • JoWiAn
    MCT79 skrev 2011-07-13 20:12:47 följande:
    Det är som MissT skriver... det beror nog på var problemet verkar ligga... jag blir ju gravid lätt men får missfall...

På tal om inget... Ingen som vill köpa en iphone 3Gs? 16 gb och låst till telenor? Går att låsa upp för 350 kr.(hos telenor)

Jag blir ju gravid lätt.... Har regelbunden mens och den kommer som en klocka. Känner av ÄL mkt tydligt! Men de e ju att jag får MF direkt nästan som är problemet.
  • SoMa72
    JoWiAn skrev 2011-07-14 14:33:03 följande:
    Jag blir ju gravid lätt.... Har regelbunden mens och den kommer som en klocka. Känner av ÄL mkt tydligt! Men de e ju att jag får MF direkt nästan som är problemet.
    Samma här, kan ju vara så att det är trombyl och progesteron som behövs för dig med?
    ♥ ♥ ♥
  • JoWiAn
    SoMa72 skrev 2011-07-14 14:35:17 följande:
    Samma här, kan ju vara så att det är trombyl och progesteron som behövs för dig med?

Jag misstänker det!
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3