• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-07-14 11:30:54 följande:
    Hahaha, är du igång med det där igen nu! Knasfia där!
    Tyckte väl ni hade varit lite väl snälla mot varann ett tag.. Cool
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-14 12:26:02 följande:
    Dessa flytningar som alla snackar om när man är gravid... är det vanligt eller? Jag har ju haft flytningar nu sen ÄL testet visade Glad... Måste ju ha trosskydd för att inte behöva byta trosor hela tiden...

Har ju så mycket symtom som tyder på grav men ICKE... NU FÅR MENSEN KOMMA...

Tänk om man kunde göra en knäppning med fingrarna så kom mensen Cool
    Vet inte.. jag har en känsla av att de rinner men det gör det inte, är tvärtom ganska torr...??
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-07-14 12:30:40 följande:
    Tyckte väl ni hade varit lite väl snälla mot varann ett tag.. Cool
    Hehe, du är ju bara så kul!
    ♥ ♥ ♥
  • Bellas7

SoMa jag har räknat lite. Om de skjuter på bf en vecka vid ditt rutinultraljud och du går över 21 dagar innan du föder, kommer det stå 40 årig mamma hahahaha

• Mabaja

Plutten: jag hoppas att du inte tog illa vid mig om att jag frågade om det var spökplus på cb. Spåra ju ur totalt häromdagen pga min fråga till dig.

Såg något om 1/3, dela tabletten i tre lika stora bitar. :)

• SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-07-14 12:38:09 följande:
    SoMa jag har räknat lite. Om de skjuter på bf en vecka vid ditt rutinultraljud och du går över 21 dagar innan du föder, kommer det stå 40 årig mamma hahahaha
    Hahaha, du är ju helt galen! Hur troligt är det att jag går över 21 dagar då? Va, va, va?!
    ♥ ♥ ♥
  • plutten02
    Mamma till W skrev 2011-07-14 12:39:13 följande:
    Plutten: jag hoppas att du inte tog illa vid mig om att jag frågade om det var spökplus på cb. Spåra ju ur totalt häromdagen pga min fråga till dig.

Nej jag tog inte illa upp... Tycker bara det är konstigt att jag fick spökstreck nu denna månaden efter MF. HAR ALDRIG SETT SÅNT INNAN!!!

Har testat med cb idag med och inget plus. Lika så testlagrets stickor är så blanka dom bara kan vara. Så jag får väl bara ta det lugnt och vänta på mensen som jag hade velat haft i söndags eller senast måndag.

På söndag är det liksom 3 veckor sen jag hade ÄL (Utslag 23 juniä på äl test)

Ska offra mitt sista cb test någon dag nästa vecka... Sen får det vara. Kommer inte mensen innan september så får jag väl söka mig någonstans så dom får kolla upp det varför den inte kommer igång. Ger augusti månad en chans att den ska komma igång.
  • plutten02
    Mamma till W skrev 2011-07-14 12:39:13 följande:
    Haha, du var smart du. Det ska jag göra. Det är albyl minor jag ska köpa och testa från när jag har ÄL nästa gång och framår.
  • SoMa72
    Bellas7 skrev 2011-07-14 12:49:01 följande:
    Hehe min arbetkompis gjorde det precis ;) så ganska troligt hehe
    Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, hoppas det är förbud på att gå över så länge i Uppsala då Men å andra sidan skulle jag väl inte kunna få en bättre födelsedagspresent heller
    ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3