Inlägg från: Krätchen |Visa alla inlägg
  • Krätchen

hur ofta duschar ni?

Varje dag! Håret varannan dag. Ni som inte gör det tvättar ni snippa/snopp varje dag?

• Krätchen
    Denebola skrev 2010-05-22 01:15:37 följande:
    Nej. Det behövs inte.
    {#lang_emotions_surprised}
    Så bajs/kissrester och flytningar tas bort? Hur ofta då?

Sätter man på sig rena trosor/kallingar fastän, man inte har tvättat sig där nere?
  • Krätchen
    Denebola skrev 2010-05-22 01:24:27 följande:
    Tja, när jag går på toa brukar jag torka mig. Gör inte du det?Jag är inte smutsig och har aldrig haft några problem av att inte tvätta varje dag. Min snippa mår jättebra.
    Härligt att höra att din snippa mår jättebra

Men om man får kiss eller bajs på handen t ex vid blöjblyte så inte torkar man bara med torrt papper. Bajs på handen luktar inte hallon direkt efter att man bara torkat med papper.

Hur kan en snopp/snippa/anal lukta fräscht om man inte tvättar varje dag?
  • Krätchen
    Choklad och Nötter skrev 2010-05-22 01:40:46 följande:
    Folk kanske tar lite vatten på pappret dom torkar sig med eller använder våtservetter...hm..
    Tror du?
  • Krätchen
    nollåtta skrev 2010-05-22 10:47:26 följande:
    Jag vet inte hur du torkar dig, själv försvinner det när jag torkar med papper. Men om man smetar ut bajset kanske det är nödvändigt att duscha för den sakens skull.
    Jag torkar mig på ett jättebra sätt

Men ändå, får man bajs på handen så tvättar man med tvål/olja whatever. Torrt papper eller vatten räcker oftast inte.
    Jag är bara förundrad över att man inte tvättar underliv/anal varje dag.
  • Krätchen
    Joe skrev 2010-05-22 14:43:45 följande:
    många här verkar likställa tvätta sig med att duscha... visst är duscha att tvätta sig, men tvätta sig är inte nödvändigtvis att duscha. vad skulle ni säga om någon som aldrig duschar, men tex omsorgsfullt går igenom och rengör hela kroppen med tvättlappar morgon och kväll? är det också ofräscht?
    Låter bara jobbigt
  • Krätchen
    Suck och suck skrev 2010-05-22 19:59:15 följande:
    Underlivet är ett självrenande organ. Har ni aldrig varit hos gynekologer i den här tråden? Man ska ABSOLUT inte hålla på och vaska där nere, DÅ får man problem med flytningar.Just vad jag hade för ett antal år sen. Hur blev jag av med det? Jo, sluta och vaska.
    Jag vaskar hejvilt varje dag, med tvål dessutom{#lang_emotions_surprised}
    Har nog en supersnippa

No problems med svamp, flytningar eller annat.
  • Krätchen
    Denebola skrev 2010-05-23 11:35:19 följande:
    Varför göra det när det inte behövs?
    Oj, det finns en miljon svar på det

För att jag känner mig fräsch om jag duschar varje dag.
    För att jag anser inte att en snippa är ren om man inte tvättar den varje dag.
    Snippan är instängd varje dag i en massa kläder och behöver avsvalkning.
  • Krätchen
    Pormoicheia skrev 2010-05-23 11:49:16 följande:
    Men om man går troslös i kjol eller i luftiga o ch lösstittande byxor kan den väl knappast räknas som instängd...
    Hur ofta gör man det?
  • Krätchen
    Denebola skrev 2010-05-23 11:48:08 följande:
    Jag känner mig fräsch även om jag inte duschar varje dag (dvs jag duschar inte om det inte behövs, känner jag mig ofräsch en dag duschar jag oavsett när min senaste dusch var), min snippa är ren och jag sover ofta utan trosor så att den kan lufta sig.Helt enkelt: Alla är olika och har olika behov, kan det inte bara få vara så? Eller måste man trycka ner andra som inte gör som en själv? Ibland är det bra att tänka utanför sin lilla låda.
    Ber om ursäkt ifall jag har tryckt ner någon. Absolut inte min mening, jag har tyckt att det varit skoj att diskutera detta.
    Kunde aldrig ana att" tvätta snippa "kunde vara så laddat, självklart gör alla som de vill, jag tycker inte att folk är äckliga som inte gör som jag.
Svar på tråden hur ofta duschar ni?