Inlägg från: Krätchen |Visa alla inlägg
  • Krätchen

hur ofta duschar ni?

Denebola skrev 2010-05-23 11:59:45 följande:
    Bara för att du inte gör det betyder det inte att ingen gör det. Som sagt. Kliv utanför lådan.
    Men snälla du, jag ställde en fråga.
  • Krätchen
    Denebola skrev 2010-05-23 12:07:48 följande:
    Du har väl inte varit den värsta här i tråden, så du behöver inte ta åt dig så hemskt mycket. Andra däremot, får ta åt sig bäst de kan
    Men äsch, att snacka om snippor är ju skoj
    Jag har lärt mig mycket
  • Krätchen
    Trynträ skrev 2010-05-23 12:10:46 följande:
    Jo men inte gammalt bajs.
    Men bajs är ju bajs, gammalt som nytt.
  • Krätchen
    Pormoicheia skrev 2010-05-23 12:26:41 följande:
    Det är väl rätt normalt att tycka att de so inte gör som  en själv är konstiga, äckliga eller dumma i huvudet.Men bara för att vissa avviker ifrån ens egna vanor så behöver man ju inte vara nedvärderande mot dem.
    Har jag varit det?

I så fall måste jag tänka till innan jag postar ett inlägg.
  • Krätchen
    Pormoicheia skrev 2010-05-23 12:54:03 följande:
    Det kan jag inte riktigt tycka. Jag har inte koncentrerat mig på dina inlägg på det viset och jag riktade inte inlägget till dig på dig heller, det var mest bara som ett allmänt svar i iskussionen. Slarvigt av mig så det tar jag på mig! Jag skulle ha varit tydligare.Det finns dock de som varit väldigt nedvärderande emot dem som gjort annorlunda i jämförelse med sig själva och jag tycker det är onödigt. Det har varit folk på båda sidor dock så det gäller alla som medverkar och inte bara vissa.
    Men va fan Sluta använda mina inlägg

Jag blir ju fan lite nojjig!
  • Krätchen
    Bonanza skrev 2010-05-23 12:58:15 följande:
    Jag blir rätt äcklad faktiskt. Hur snuskiga är ni som börjar lukta om ni inte duschar varje dag?
    Sluta.
     Snippan luktar illa(min) om den inte duschas varje dag
    Jag går typ 1 mil/dag,min snippa svettas, jag svettas, jag måste duscha.
    Jag har insett att min snippa inte är normal.
  • Krätchen
    Suck och suck skrev 2010-05-23 13:04:48 följande:
    Gynekologer VILL ha folk som inte vaskar sig i underlivet varje dag. De som gör de blir äckliga. De får flytningar.Någon som frågade om jag inte grovrengör mellan blygdläpparna och sånt. Jag försöker undvika det. DET ger en flytningar om något.
    Det där är inte sant, jag hänger på gyn ganska ofta. Aldrig hört talas om detta..
    Jag tvättar med tvål, har aldrig överdrivna flytningar, tvättar hejvilt.

Det kanske är individuellt?
    Tycker att det är liiiite missvisande att du ska berätta om vad som är normalt eller ej.
  • Krätchen
    Trynträ skrev 2010-05-23 13:07:12 följande:
    Jo men jag läste nånstans att det inte var bra att bajsa sällan. Att det bildades giftiga ämnen i tarmen då.
    Huvudsaken är väl att man BAJSAR
  • Krätchen
    Trynträ skrev 2010-05-23 13:11:19 följande:
    Sluta tvätta dig under armarna också. Det behövs inte. Man luktar rosor ändå.
    Faktiskt
  • Krätchen
    Tazocina skrev 2010-05-23 13:26:17 följande:
    Duschar och tvättar håret varannan dag. Går jag och tränar så duschar jag givetvis efter det.Underlivet ska man A L D R I G  tvätta med tvål utan bara med vatten alternativt med oparfymerad olja. Läs gärna på: www.vardguiden.se/Tema/Sex-och-samlevnad/Krop...
    Jag tvättar alltid med tvål.

Så ditt A L D R I G stämmer inte.
  • Krätchen
    Snigelkotten skrev 2010-05-23 13:34:29 följande:
    Om nån kom in i tråden och sa att dom inte duschat på tre år och varje dag smörjde in muffen med sur leverpastej så skulle ni bara komma med ert hjärntvättade mantra om att det är heeelt normalt. Nånstans går väl för fan gränsen även för er.
    Ju ar åverdarjvning!
  • Krätchen
    Pormoicheia skrev 2010-05-23 13:40:43 följande:
    Jag gjorde som det rekommenderades i dessa trådar med ordentlig rengöring av fittan varje dag (med bara vatten).Det resulterade i fler flytningar som luktade apa. Så jag återgick till att tvätta underlivet mer sällan och höll mig till att tvätta mer ytligt och häpp så försvann doften och de ökade flytningarna.Jag har lite svårt att förstå varför jag ska anpassa min intimhygien efter någon annans kropp bara för att de har behov av.
    Tråden skapades i förrgår{#lang_emotions_surprised}

Ge det en chans eller gör som du brukar göra.
    Gör som du vill helt enkelt.
  • Krätchen
    Pormoicheia skrev 2010-05-23 13:44:59 följande:
    Undviker är fortfarande inte samma sak som "gör det aldrig". Jag undviker också att göra det för ofta då det bevisligen bara förvärrade mitt underlivs skick. Men du askulle tycka att jag var färschare om jag luktade illa och hade fler flytningar? Huvudsaken att jag tvättade mig varje dag?
    Om du vore min vän så skulle jag skita fullständigt hur ditt underliv luktade
    Hur ofta du duschade och huruvida du hade enorma flytningar, vi diskuterar bara.

Svar på tråden hur ofta duschar ni?