mamma20092011 skrev 2010-05-23 14:34:22 följande:
Av nyfikenhet, ni som säger att ni inte luktar illa i underlivet efter en dag utan dusch, vad menar ni med lukta illa? Menar ni att lukta alls eller menar ni lukta gammalt, ruttet, svettigt och äckligt(vilket jag inte hoppas att någon av egen fri vilja gör)? Allas kön luktar väl något efter ett dygn men inte nödvändigtvis äckligt kanske? Frågan är väl om man tycker att lite könsdoft är fräscht och ok eller om man helst vill vara så luktfri som möjligt för att känna sig fräsch... Personligen försöker jag hellre vara luktfri än lukta mus.. därav dusch inkl underlivstvätt 1-2 ggr per dag. Den enda kroppsdoften jag gillar är den av solbränd hud...
Jag vet alltid hur min snippa luktar. Dels av lång erfarenhet (vet sambandet mellan hur kroppen känns och hur den luktar), dels för att jag då och då kontrollerar nyssnämnda genom att göra snifftestet på väl valda kroppsdelar.
Finns tre lukter:
1) Helt nytvättat, nästan bara vatten och hud.
2) Luktar kön på ett friskt och sexigt sätt, brukar vara ett dygn efter tvätten ungefär, som längst två. Den lukt jag föredrar, både på mig och partners.
3) Mustigare variant, dags att tvätta!
Svett har inget med saken att göra, vem svettas mellan blygdläpparna? Inte jag iaf.