Varför får man inte till nr 2??
fan!
helvete!
fan!
helvete!
Ja, trist är det där med ägglossning och planering.... Men vi är alltid tillsammans eg, detta är första ggn vi är "separerade" ...typiskt bara att det är vid ägglossning.
Kanske är en bra paus, man har ju försökt ett x antal ggr i rad nu...16 eller nåt blir det väl?
Så denna gången är körd, känner mig stressad att vi missar den, men samtidigt....en månad när jag inte behöver hoppas iaf...
Min första semesterdag har bestått i alltiallohjälp inför min systerdotters student imorgon. Men det är bara kul, dagen har gått fort!
Imorgon student- viiiin på kvällen! Slurp. Kan man behöva nu.
Sen ska vi fortsätta semestern i sommarstugan, den är sååå mysig och man bara längtar dit hela tiden- det är verkligen semester att vara där!
Lovely!
Lycka till alla!
Hoppas ngn kan komma med ett glatt pluss snart och smitta oss andra =)
Usch usch uss...Pratade med min vän som "inte kan bli gravid" idag, alltså- hon som blivit gravid av "misstag". Hon vill eg inte behålla barnet, men har bestämmt sig för att göra det ändå.
Mkt historia runt om, men jag sa att jag självklart ska göra allt för att ställa upp.
Men faaaan vad jobbigt det kommer bli att finnas där och se hennes mage växa.
Här väntar och väntar och längtar jag, men det händer inget. Sen ska man se ens bästa vän få större å större mage..
Jag är så jävla avis så det finns inte.
VARFÖR får inte jag blir gravid?
Sitter å tänker på att jag missar denna månads ägglossning, skit.
Men borde njuta av att jag slipper hoppas denna ggn....
WooohoooO!
Hade ägglossningskänningar idag... Sambon kom hit idag (är ju hos mamma å pappa i deras sommarstuga) Smög mig in på toan när han var där och hade duschat. Sen räknade jag igen- det är ju dag 14 IDAG! Så jag HAR ju chans denna månaden oxå! Eller jag menar, VI har ju chans =)
Känns bra.
Nu kan man ju inte göra mkt mer.
Mysa igen imorgon.
Men sen är återigen bara väntan kvar...