Inlägg från: Anonym (Lilla jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lilla jag)

Varför får man inte till nr 2??

Återigen har jag symtom för att vara gravid även denna månaden. Har väl BIM på ons-tors ngn gång, kanske tom fre, har inte räknat så noga. Men uj vad jag känner av tjejmagen. Å undrar om det inte är liiiite annolunda denna ggn?
    Herreguuud, att man aldrig lär sig...'
    Men det stramar å sticker.
    Faktiskt.

Hmmm...
    Undrar om mensen kommer tidigare även denna ggn då....

• Anonym (Lilla jag)
    .
    Har redan planerat hur vi ska avslöja det för släkten   Men det funkar bara om vi lyckas nu.... Dottern kommer då få en tröja som det står storesyster på eller möjligtvis blivande storesyster i paketet på sin tvåårsdag i slutet av september! Hoppas så!!!! 
    Tycker jag låter bra =) Skulle vara skoj att göra så. Själv tog jag ett test tidigt imorse... Ett svaaaaaagt streck blev det...Spök eller på riktigt? 28 dgr på fredag, så det är lite tidigt. Men jag hade ägglossning tidigare denna månaden, så kanske har jag bim ett par dgr tidigare...
    Nu har jag mer illamående, mer mensliknande så jag är lite orolig över att det är spökstreck....

Tänk om vi efter 1½ år lyckats?
    Ujuj....
  • Anonym (Lilla jag)

Mensillamåendet gick över under fm, nu bara dragningar i tjejmagen igen...
    Test igen i morgon.
    Jag bara måste.
    Kan inte låta dgr gå.....
    Nervös!!

• Anonym (Lilla jag)

Har faktiskt inte känt så här mkt så länge innan, det MÅSTE bara vara ngt!
    Så jag vill veta så fort som möjligt, så jag inte behöver hoppas..
    Fast å andra sidan, visar det negativt hoppas man ändå fram tills mensen kommer,..
    Känner ju mig lite knäpp med alla tankar som snurrar runt...  =)

• Anonym (Lilla jag)

"Inte gravid"

Så mensen kommer väl i dagarna..

Ngn som har erfarenhet av att digitalt test kan ge neg besked innan BIM? Skulle köpt vanligt med det blev lite fel i ivern...

eller så får jag inse fakta...jag är skengravid...

• Anonym (Lilla jag)

Men alltså...jag är lite knas.....började leta i forumen om det står ngt om cb digital... Läste en tråd där det digitala har gett neg besked å andra positivt....pga att strecket är så svagt så det digitala ej kan läsa av det...så några hade plockat isär testet å kollat på stickorna...klart jag var tvungen att göra det...å såg ett streck dör brevid kontrollstrecket..

FASEN att jag ska vara så nojig! Så nu sitter jag här igen....å undrar....
    Nåja. Lugn å fin. Om några dgr vet jag ju...

• Anonym (Lilla jag)

Mens.

• Anonym (Lilla jag)

Mensen kom aldrig igång idag....Konstigt.... Men det var ju minus på testet i morse. Sen en timma senare lite blod på pappret. Men inget mer. Inte ens symtom....

• Anonym (Lilla jag)
    Anonym (vill också) skrev 2010-07-28 21:52:09 följande:
    Hm då kankse du har lyckats iaf... Får ta och fortsätta hålla tummarna för dig!

Själv kör vi på "mys" varje dag och hoppas på att det tar sig, inga ursäkter godtas här, känns inte alltför romantiskt eller upphetsande, tyvärr.... Hoppas verkligen att det tar sig denna månad innan "alla" kompisar med BF i augusti ploppar! Vet inte om jag kommer att överleva att se deras nyfödda utan att vara gravid!
    Mensen kom idag. Förjävla ont fick jag oxå. Fasen.
    1½ år. Undrar om det kommer ske snart.
    Får gå till en spågumma tror jag.
    Drömmer
    Ska börja mysa så fort mensen slutat, fram tills några dgr efter ägglossning. Sen måste vi nog vila Skrattande
    Det blir tyvärr måstesex ibland. Vissa vill inte ha det så, men själv känner jag att det måste bli så... Ibland alltså..  =)
    Nu skriver jag rörigt, deltar i ett samtal här samtidigt oxå, så jag blir alldeles förvirrad att prata elräkningar högt och skriva om sex här Flört

Jahopp. Nya tag om 2 veckor- då blir det dags för BIM för dig då antar jag??
    Lycka till till oss båda =)
  • Anonym (Lilla jag)

Vårblomma: Så här är det; Han har 3 barn nu, en gemensam med mig. Så för honom räcker det. Såvida det inte kommer "naturlig väg". För då välkomnar han det. Som nu när vi trodde att jag var gravid, han blev väldigt glad, sen besviken när det inte blev ngt. Utredning- han säger nej till det. Vet inte varför, han kan bara inte prata om det. Sist gjorde vi ju det, men det tog oxå slut i samma veva jag blev gravid, för det tärde tydligen på honom. Ngt gör att han bara inte klarar av utredning vilket jag inte vet anledningen till... Så jag flyttade, men vi hittade tillbaka. Vi har det väldigt bra ihop oxå, allt klaffar- tills vi börjar prata om utredning.
    Hoppet är det sista som överger en, därför hoppas jag varje månad.
    Att det kanske bara blir ett barn är ok, men jag har inte riktigt kommit över "sorgen" att det kanske bli så än.

Pratat med många som gjort IVF. Både för som som det fungerat för och inte. Majoriteten har tyckt att det varit väldig jobbig resa. Så det kanske inte heller är ngt för oss då.
    Vet inte.
    Jag bara hoppas =)

Svar på tråden Varför får man inte till nr 2??