Anonym (vill också) skrev 2010-09-07 19:48:58 följande:
Har äntligen fått hem mina test från testlagret! Med ett brev från dem att posten har strulat till det och att detta var andra leveransen. fick också en rabattkupong på 50:- att använda vid nästa beställning! Hoppas jag slipper använda den. Som kompensation då!
Iaf så står det i mina test att bäst är att testa mellan 10 och 20 så det får bli på kvällarna när dottern somnat, vilket oftast är före 20 och de flesta dagar har jag ju slutat jobba då. För helst skulle man testa samma tid varje dag.
Testade första ÄL-testet idag och ser ett myyyycket svagt streck på testzonen eller vad man säger! Hatr också fått lite finnar, har lätt dåligt humör och godissugen som sjutton så nog är ÄL på G iaf, tur de han komma. Dock hade jag räknat med att det ska vara en vecka till kvar innan det närmar sig ÄL, men som jag sagt tidigare, så är ju min cykel rätt oregelbunden...
Spännande detta iaf!
Heja heja! Hoppas det ger ett starkt streck snart! Återigen har jag glömt morgonens siffra som står så tydligt på min digitala test, men det är iaf inte ens på g hos mig, vilket det borde vara.
Tror jag är på dag 11....
Fasen att det skulle rucka så på ägglossningen.
Känns som tiden rinner iväg =)
Har iaf börjat träna igår (och idag!!!). Började ju i våras, tränade 2 månader. Hände ingenting förutom att jag såg lite mer muskler på armar å kanske lite mindre gropar på rumpan

Men viktmässigt hände ingenting... Å att allt fett ersatts med muskler så det inte händer ngt med vikten går jag inte på, för så mkt muskler är omöjligt att få på så kort tid

Men jag har gått upp FEM kilo i sommar! HALLÅÅÅÅ!!!!
Så nu har jag för första gången dragit in på mat å gotter. (än så länge bara 2 dagar....) Äter mindre, dumpat mina älskade smörgåsar på morgonen- bara fil. Kanske äcklig gröt sen oxå om jag blir riktigt peppad.
Tar nu bara hälften av mina tidigare enorma måltider....
Nu jävlar.
Ner tio kilo.
Måste.
Som jag vägde innan första barnet.
Undrar om jag klarar ända till helgen?

Fast lördagar ska jag unna mig.