• ShadowPriest

vilket datum kommer skatteåterbäringen?

vet ni vilket datum (eller tro) pengarna från skatteåterbäringen kommer?

• Svar på tråden vilket datum kommer skatteåterbäringen?
  • qwerty123
    ShadowPriest skrev 2010-06-02 12:41:21 följande:
    Jo de GÖR utbetalningen, men du har inte pengarna på ditt konto förräns vecka 23.
    Mja men när man ser att transaktionen är gjord så är det nästan i hamn, tar ju bara 2-3dgr efter det så det hade ju nödvändigtvis inte varit tvunget att komma nästa vecka.
    Sen är det ju trevligt när man ser att det är gjort så man inte får ett trevligt "du blir granskad!" brev nästa vecka och inga pengar förens i augusti.
  • MalinNiklasHarryBebis

jag vill med ha dom, kollade i morsse men det var inte registrerat något..
    jag måste till tandläkaren : /

• Novemberstjärnan
    qwerty123 skrev 2010-06-02 15:16:36 följande:
    För att 22 papp ner i fiickan är roligt att få även om man tjänar mer än så normalt :D
    onödigt spenderande is the shit
    Wow! Ja det kan jag förstå. Resa för pengarna?
  • qwerty123
    Novemberstjärnan skrev 2010-06-02 16:08:02 följande:
    Wow! Ja det kan jag förstå. Resa för pengarna?
    resan betalade jag vid förra lönen så någon mer resa blir det nog inte, har inte bestämt än men nånting dyrt och onödigt som kommer kännas gratis blir det :)
  • parisförlovad

På fredag sänds slutskattebeskeden ut, några dagar efter det kommer pengarna.

• Linda b1986

Parisförlovad; är du säker på detta? Så imorgon ska man kunna logga in och se om en utbetalning är på gång v23?

• JAG är BÄST

Jag får då ingen. Missade att ansöka om att få min utbetald i förtidDemon
    Fårtt vänta på mina pengar i December istället. Fick bara 4600:- normalt brukar jag ligga på 20.000:-

• Mammis73

Igår o idag har då skattekontoret haft sin inloggningssida för skattekonto o skattebesked stängt av någon anledning. 

• Linda b1986

Jag loggade in igår på skattekontot så det måste varit någon tillfällig störning bara.

Svar på tråden vilket datum kommer skatteåterbäringen?