Första barnet, i Göteborg?
Här får jag kommentarer mest varje dag nu tycker jag, om hur stor magen blivit.... Jo, det har den, men just nu är jag lite känslig över det, eftersom jag känner mig tjock, så då är inte kommentarerna alltid så välkomna... Inte nån annan än mamma som tar mig på magen som tur är, & det får hon.
Cotton; jag kände ju Knoddens första rörelser med säkerhet när jag var i vecka 22. Så var du inte orolig. Det kommer. Innan dess kände jag nåt litet, litet fladder nån gång, som lika gärna kunde varit nåt annat. Men NU känner jag nåt varje dag. Det är urmysigt. Just nu när jag skriver så¨har jag en liten fot (eller kan det vara en liten hand) som buffar på övre yttersidan av magen. Försöker känna utanpå också, men det är svårt.
Namn ja... vi har bestämt. Helt spikat om Knodden är en tjej. 4-5 förslag om det är en kille. Men vi säger inte till nån innan.
Gärna fler fikadatum, jag kan inte heller på måndag....
& nu har jag såklart inte kännt nåt inifrån magen sen igår eftermiddag & är därför jätteorolig...
Kan inte Knodden kicka till bara, så man vet att allt är OK???
Efter lite sushi & äpplekaka så behagade h*n vakna & göra lite väsen av sig. Sjusovare!