Inlägg från: Jätten gluff gluff |Visa alla inlägg
  • Jätten gluff gluff

Första barnet, i Göteborg?

Här får jag kommentarer mest varje dag nu tycker jag, om hur stor magen blivit.... Jo, det har den, men just nu är jag lite känslig över det, eftersom jag känner mig tjock, så då är inte kommentarerna alltid så välkomna... Inte nån annan än mamma som tar mig på magen som tur är, & det får hon.

Cotton; jag kände ju Knoddens första rörelser med säkerhet när jag var i vecka 22. Så var du inte orolig. Det kommer. Innan dess kände jag nåt litet, litet fladder nån gång, som lika gärna kunde varit nåt annat. Men NU känner jag nåt varje dag. Det är urmysigt. Just nu när jag skriver så¨har jag en liten fot (eller kan det vara en liten hand) som buffar på övre yttersidan av magen. Försöker känna utanpå också, men det är svårt.

Namn ja... vi har bestämt. Helt spikat om Knodden är en tjej. 4-5 förslag om det är en kille. Men vi säger inte till nån innan.

Gärna fler fikadatum, jag kan inte heller på måndag....

• Jätten gluff gluff

Oj vilken söt liten en Tarda! Vad skönt att allt såg bra ut!

Igår lyckades jag få igång brandlarmet hemma hos oss när det droppat ned nåt i ugnen som brändes utan att jag märkte det... naturligtvis hade jag ingen aning om man stängde av eländessirenen & jag blev tokstressad & fick världens puls & bara sprang omkring som en yr höna & tyckte synd om Knodden.... Rynkar på näsan & nu har jag såklart inte kännt nåt inifrån magen sen igår eftermiddag & är därför jätteorolig... Obestämd Kan inte Knodden kicka till bara, så man vet att allt är OK???

• Jätten gluff gluff

Tack tack Bjornis... ja, det är säkert ingen fara... men det är ju skönt att skriva här, ni VET ju hur det är liksom...

Krya på dig förresten!

Skäms, men jag känner nästan för att bli förkyld, så att man fick vara hemma lite.... Skäms 

• Jätten gluff gluff

Fy så jobbigt med en sån svärmor ceropegia!

jag har tur, svärmor bor långt bort. Nackdel; hon bor hos oss när de är & hälsar på. Fast hon är jättetrevlig.

Kan förresten hälsa i från Knodden. Skrattande Efter lite sushi & äpplekaka så behagade h*n vakna & göra lite väsen av sig. Sjusovare! Flört

• Jätten gluff gluff

vadå plusmedlem cotton? det är inte jag heller, men bilder är ju bara att lägga in?

• Jätten gluff gluff

men du har ju lagt in en bild cotton. Åh så vackra ni var! (är!) Jättefint!

• Jätten gluff gluff

Vad skönt att allt såg bra ut Bjornis!
    Då hade vi samma SF-mått, jag kollade.

Jag fick inte heller lämna urinprov, så det ska säkert inte göras om ingen av oss gjort det.
    Jag väntar på papper om föräldragrupp, det skulle dyka upp nu snart sa BM.

• Jätten gluff gluff

vad skönt att höra av dig Lillebäcks mamma! Skrattande Man undrar ju... var mest orolig att nåt gått fel. Vilken tur att det "bara" var växt tråd som var orsaken! Jag förstår precis hur du menar, det är skitsvårt att försöka hänga med...

• Jätten gluff gluff

Men herregud cotton, så hemskt!! Det finns inte ens ord att beskriva det. Gråter för er skull & vill att du vet att vi finns här om det är NÅGOT du behöver ventilera.

Kram

• Jätten gluff gluff

Fler än jag som känner att det hemska som drabbat cotton gör att man blir rejält nojjig & orolig?

Allt är så osäkert liksom, man vet inte hur allt ska gå, om den lille/lilla där inne mår som den ska & så vidare....

Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?