Inlägg från: Jätten gluff gluff |Visa alla inlägg
  • Jätten gluff gluff

Första barnet, i Göteborg?

Vad skönt att allt såg bra ut Lillebäcks mamma. Du har otroligt rätt där, samma stund som vi blev gravida började oron, som nu kommer finnas alltid. Oron över att vårt barn mår bra. Det känns dock som att det är extra svårt nu innan vårt älskade barn kommit ut, innan man kan SE att allt gått bra, innan man känner regelbundet osv.

Jag antar att allt såg bra ut på ert RUL Jossan?

• Jätten gluff gluff

Hmm... det går inget bra det där med mig & fikadejterna... bokade tågbiljett till Sthlm 27-29:e.... *skrattar* Nästan lite komiskt. Men jag lovar att jag inte undviker er på flit!

Hej hej Annnika! Några här är det allt som ska ha i december. Själv ska jag ha 1/1, så det kan ju lika gärna bli december...

• Jätten gluff gluff
    J0SSAN skrev 2010-09-15 21:03:54 följande:
    Jodå, vårat RUL var kanon. Otroligt att man kan se så bra, hon gick igenom alla organ och visade tex att hjärtat hade 2 kamrar, 2 förmak och att klaffarna slog som de skulle...jättehäftigt.
    Ja visst var det hur häftigt som helst!? Skrattande
    J0SSAN skrev 2010-09-15 21:07:04 följande:
    Lillebäcks mamma - vad kul att höra att din sambo kunde känna rörelser redan i v 21. Jag är i vecka 20 nu och har känt rörelser i 3 veckor, min man är jätteavundsjuk och blir nästan lite grining när jag säger att den sparkar Drömmer men jag trodde att det skulle dröja länge än innan han hade en chans att känna...
    Min sambo lyckades känna vid samma tillfälle som jag kände de första tydliga sparkarna, i vecka 22, så han är nog lyckligt lottad. Men sen dess har han inte kännt sååå många gånger.
  • Jätten gluff gluff

Ja lite mysigt är det allt med höst! Fast inte när man måste gå utomhus just när det regnar på tvären....

• Jätten gluff gluff

Jag har tecknat Länsförsäkringars plus, betalade just in den, den var gratis fram t om vecka 26.

• Jätten gluff gluff

Vilka fina bilder Lillebäcks mamma!

Åh, tänk om man inte får gå på nåt mer UL... det är ju  inte standard iaf & vi har inte tänkt boka in nåt privat eftersom vi inte vill ha reda på kön.

Men jag njuter av varenda spark & de kommer tätare nu!

• Jätten gluff gluff

Fy Englastar.... det låter verkligen inte som nån trevlig upplevelse!

• Jätten gluff gluff

Ja, det är ju hemskt!

Gomorron på er! Hur mår alla idag?

• Jätten gluff gluff

aj då... inte bra alls då ju.... *kramar om*

• Jätten gluff gluff

Jag mår bra tack, har lite ont i ryggen & ganska ont i revbenen (?), men annars är det bra.
    Längtar efter helgen!

Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?