Första barnet, i Göteborg?
Bjornis: Låter helt fantastiskt! Jag försöker tänka på att jag faktiskt får åka till Franska Rivieran och sola näsan i augusti, men just nu blir man ju ändå avis när man läser hur gott du verkar ha det. Här verkar det bli en mulen midsommmar.Cotton: Jag har tänkt på er idag och hoppas på att du fick gråta tårar av lycka på ultraljudet. Väntar med spänning på rapporten i morgon.
Kul med semester på Island förresten! Dit har jag alltid velat åka. Hur var det?
Lycklig2010: Jag tycker nästan att växtvärken kommit i perioder. Så man har en lugn period då man nästan inte känner något och sen gör den en spurt och då känns det i några dagar. Troligtvis ingenting farligt alls.
I vecka 10 fick jag ett svid som jag inte känt tidigare. Det var som urinvägssvid fast inte i urinröret. Jag blev jätteorolig och trodde det var missfall på g, ända tills min mamma lugnade och sa att det är precis så det känns när livmodern pressas ur bäckenet. Senare berättade min kompis att hon känt precis likadant när det hände. Så bli inte rädd om du känner så.