MorMaria81 skrev 2010-09-30 08:56:49 följande:
Björnis: Vilka underbara bilder! Förstår att du blev kär! Jag är också sugen men det blir nog inget mer ul nu.. =)
Hur går det för dig på jobbet förresten? Har det löst sig och hur mår du?
Jag har fortf mkt på jobbet men nu äntligen börjar magen synas ordentligt och det har gett lite annat ljud i skällan hos folk. Många ligger på mig och säger åt mig att ta det lugnt, folk hjälper mig med mina jourdagar lättare och ja, det är allmänt mera omtanke numera. Har blivit beviljat full havandeskapspenning från 23 okt! Fantastiskt trevlig kvinna från FK som ringde häromdan! Hon ville kolla hur mkt adm jobb jag har osv och vi pratade lite och jag hade sökt hp från 1 nov men hon sa att jag kan ju söka från 23 okt och då kan jag ju gå ner i tid istället om jag känner för det osv. GRYM person jag fick. haha. Så jag kommer gå ner till 75% den 23 okt och sen 1 alt 5 nov går jag hem helt. Lite beror på hur det går med en efterträdare. Men senast 5 november går jag hem HELT. Lovely! LÄNGTAR. Men fram tills dessa har jag en del roligt kvar på jobbet. Mån-tis nu åker jag till malmö, mån-tis veckan efter till älmhult och tis-tor veckan efter det ska jag till Helsingborg. Och sen är det helt plötsligt dags att gå ner i tid. Den här tiden kommer gå äckligt fort! Det gillar jag.
Hehe, och nä. Nu får jag vara nöjd med ul tror jag.
Va kul att ni är så många som plaskar runt. Jag blev sugen att gå och träna i helgen, typ nåt danspass eller så men dansade runt lite i lägenheten härom kvällen och insåg att jag är nog lite klumpigare än jag minns. Haha.