Inlägg från: Soffi83 |Visa alla inlägg
  • Soffi83

Första barnet, i Göteborg?

cotton skrev 2010-06-23 12:54:17 följande:
    Björnis, vad underbart att läsa! Blir inte LITE avis!!! inte direkt det väder vi hade på Island...

Och det kanske är sol i Sthlm, men här i Gbg är molntäcket tjockt... fast de har lovat sol de kommande dagarna och värme i början av nästa vecka. Bara att hålla tummarna.'

Strax går jag från jobbet och skriver väl här imorgon igen. Då hoppas jag att det är goda nyheter!
    Lycka till :)
  • Soffi83
    cotton skrev 2010-06-23 21:41:39 följande:
    Ååå, måste bara skriva med skratt bubblande i bröstet och tårar av lycka som bränner i ögonen, att vi idag såg vår lilla underbara "plusetta" med pulserande hjärta på VUL! Det var magiskt, underbart, och JA, nu vågar jag äntligen tänka att jag är gravid. Shit, jag ska bli mamma och sju månader...

Nu är det inskrivning på MVC Kungshöjd imorgon och sedan väntan på nästa UL..

Ha en mysig kväll tjejer, min underbara fästman hälsar till alla blivande mammor! (han sitter här och läser över axeln på mig   )
    Grattis!!!  Otroligt häftigt när man äntligen vågar tro på det.
    Om sambon vill så finns det är en tråd för honom. Har en sambo som blev avundsjuk här och startade en egen tråd för blivande pappor i Gbg. 
  • Soffi83
    cotton skrev 2010-06-24 10:40:17 följande:
    Soffi83, men jösses vilken bra idé! Det ska jag genast meddela Carl!
    Ja gör det. Är tyvärr inget drag alls i pappagruppen och min stackars Christopher som så gärna vill ha en egen fikagrupp. Glad Han skulle bli jätteglad om tråden kom igång igen.
    Länk: www.familjeliv.se/Forum-6-79/m51990662.html
  • Soffi83

Kul om de skriver. Sambon kommer bli så överraskad när han läser av sin tråd nästa gång då Skrattande
    Tycker det är väldigt gulligt att han blev så avundsjuk när alla mammor ska fika :)

Det är fortfarande tisdag som gäller?

• Soffi83

Lägger till mig själv på fikalistan och även Kajsa

Fikalista:

Tis 29/6 17.30 
    Condeco Linnégatan 30

Lillebäcks mamma
    cotton
    Proppen1982
    Kajsa30
    Soffi83

• Soffi83

Vilket kanonväder! Perfekt dag för en fika Glad

• Soffi83

Kör själv rosa tunika idag med svarta leggins, långt rödblont hår. Har även kommit på att jag nog ser lite gravid ut också. Gjorde den upptäckten denna veckan. Är skapligt rund för övrigt men nu vill magen inte in alls längre.

• Soffi83

Hej tjejer och tack för igår. Vi hade verkligen tur med vädret, började regna bara några minuter efter jag kom hem.

Välkommen Mia :) 

• Soffi83

Än så länge kan jag den 17:e augusti. Kan glömt något, men tror inte det :)

Välkommen Snöflinga04, vi ligger visst ganska lika med BF

• Soffi83

Grattis både cotton och lycklig2010 till fina UL. Underbart att höra att de små mår bra, eller hur? Glad

Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?