Första barnet, i Göteborg?
Tack allesammans för en härlig fika!! Mycket trevligt. Ska tipsa min kille om tråden..
Ha det så gott!!
Tack allesammans för en härlig fika!! Mycket trevligt. Ska tipsa min kille om tråden..
Ha det så gott!!
, sen blir det nog yoga hemma med video. 
Vi har börjat fundera lite på namn och har några att välja mellan. Det känns som man får känna lite när den lilla kommer ut också. Kanske namnet man valt inte alls passar. 
De namnen vi har är Ronja, Astrid och Matilda. Än så länge bara ett killnamn. Alfred.
Barnmorskan trodde det var en tjej fast hon var ju inte 100 så vi får vara beredda på en kille också ju..
Ceropegia: Vi kan väl absolut hitta ett till datum att fika på. Jag tycker det är så trevligt att träffa lite nya människor!
Cotton: I början så sparkade det väldigt sällan hos mig och sen satte det bara fart en dag. Nu är jag i v 25 och det är mycket liv i magen varje dag!! Innan ultraljudet hade jag inte känt så mycket..
Hoppas RUL:et går bra på måndag! Det kommer att vara en häftig känsla!
Jag tycker också det känns lite jobbigt när folk bara springer fram och tar på magen. Man kan ju fråga först då känns det helt ok. Jag är ju väldigt stolt över min mage men vill inte att alla ska ta på den ändå. Blir automatiskt att man backar ett steg när någon fullkomligt springer fram med händerna i högsta hugg och skriker "ååhhhh lilla magen"..
Cotton: Hoppas att de säger könet på RUL:et för det verkar vara lite olika det där. Första gången vi var på UL så sa läkaren klart och tydligt att "ni öppnar väl inte julklapparna innan julafton". Hon var väldigt väldigt bestämd!! Blev lite rädd faktiskt!
2:a gången var det inga problem, då sa den nya läkaren vad hon såg men då var det lite otydligt..
Är det många som inte kan på måndag? Kanske vi ska byta dag eller hur ser det ut??
Får väl sätta samman en fika lista som innan, måndag 13/9 kl.18 Condeco
Englastar
MorMaria81
Jag vill gärna bli klappad på magen men som sagt så ser jag mest bara lite mer tjock ut. Haha.
Kolla med dom om du kan gå ner lite i tid. Vet att du sa att det inte finns någon annan men då får de faktiskt lösa det! Det kan inte vara så stor press på dig nu. Synd att du inte kunde komma på fikan men du får ha det så himla mysigt på din bröllopsdag!!