• cotton

Första barnet, i Göteborg?

Ska ska förreten på inskrivning den 24 juni på MVC kungshöjd. Supertrevlig BM! .-)

Och jag ska på ultraljud på Carlanderska den 23 juni... blir en stressig vecka!

• cotton

Men vi kan ju ta något som passar dig bättre som tar dig in till stan! Annars är Condeco på Linnegatan mysigt. Härligt att sitta ute om man vill, annars gott om plats inomhus...

Ska vi säga, säg, halv sex? Hinner alla?

Hm, jag gör så att jag mailar över mitt mobilnummer till alla som tackar jag till fikan, så att man kan ringa och avboka om man inte kan komma.

Hittills kan
    Lillebäcks mamma
    Cotton
    Englastar

• cotton

Välkommen Annizzen! Gud så kul, vi börjar bli ett riktigt gäng här nu!

• cotton

Å vad underbart med UL så snart igen! Jag får vänta till den 23 juni och jag kan knappt bärga mig dit. Nästan tre veckor känns som en ofantligt lång tid just nu...

• cotton

Klart att du kommer att vara nervös, men denna gång blir du mer förberedd och kan fråga mer och få reda på lite mer! Mysigt att få se en ännu större bebis! Underbart! *kramar om dig*

Jag är så nervös (redan... eh) inför vårt UL den 23 juni att jag redan nu kan bli illamående bara jag tänker på det... Men jag ska försöka skriva ner frågor och sånt som jag tar med dem när vi är där. (om jag kommer komma ihåg blocket med frågorna då...)

Go helg tjejer!

Kram!

• cotton

Välkommen alla nya tjejer! Gud så kul att vi börjar bli så många! Och ALLA är välkomna på fikan den 29:e! Och självklart blir det fler tillfällen... vi har ju en graviditet och sedan en mammaledighet att gå igenom ihop! 

Björnis, vad kul att du också ska till MVC Kungshöjd! Du får berätta här sen vad du tyckte om det?

Vet ni förresten om man får ett UL genom MVC runt vecka 10-11? Man måste väl inte vänta till vecka 18-20 eller?!?!

Jag ska på ett privat UL den 23 juni redan. (och skriva in mig på MVC Kungshöjd den 24:e). Blir mysiga dagar där före midsommar.

• cotton

Kiaa, grattis till bröllopet i förskott!!! Spännande med giftemål så snart!

• cotton

Gomorron tjejer!

Lillebäcks mamma, GRATTIS till eett underbart UL! Blir helt rörd här borta vid min dator på jobbet!

Edera, vad hemskt, jag kan inte ens föreställa mig hur det känns för dig! Kramar om dig massor och hoppas att du snart orkar försöka igen...

Jossan, välkommen hit! Verkar som vi har nästan samma BF datum! Gud så kul!!!

Tack för infon om tidiga UL  (VUL) förresten. Jag ska ju på privat UL den 23 juni och på inskrivning på MVC kungshöjd den 24 juni. Längtar dit.

Och vad gäller symtom, jag känner mig nästan helt symtomfri! *orolig* Ömma bröst och ökad törst (om det ens ÄR ett graviditetssymtom`???) samt molvärk (som oroar mest) emellanåt. Känns jättejobbigt att noja och jag är orolig att min stress ska smitta av sig på bebisen... HUR ska man göra för att sluta oroa dig?

• cotton

Å vad kul Englastar att bonuset är så förväntansfull! "Zlatan" he he he, sött av honom att föreslå det!

Välkommen på fikan på Condeco den 29 juni! Vad spännande det kommer att träffa er tjejer! Och jag ska minsann se till att boka in fint väder!

Mina symtom är lite varierande... ömma bröst, törst och viss trötthet, och ganska mycket molvärk emellanåt.  Inget illamående eller någon jobbig trötthet dock! (tack och lov). Kissandet är väl på en okej nivå. Det blri värre allt eftersom dagen lider...

Svar på tråden Första barnet, i Göteborg?