MHEK skrev 2010-10-12 11:07:52 följande:
Mina78: oj nu blev jag förvånad. Har dom öppnat en mvc på eriksberg...? Jag bor på eriksberg och hade ingen aning om detta. Men det var ju bra, funderar på att byta till den från barnmorskegruppen som jag går på nu. För mig skulle det vara roligt att gå på föräldrautbildningn där jag bor. Men det kanske man kan göra utan att vara inskriven där? Hur kommer det sig att du ska på föräldrautbildning där, bor du i närheten?
Ja, på Sjöporten 4 precis vi Café Villan. Hälften av barnmorskorna på Brämaregården har flyttat dit, det är helt nytt, invigdes typ förra veckan så vi har inte hunnit besöka det ännu. Vi ska dit på torsdag och träffa barnmorskan och sen börjar försäldragruppen nästa vecka. Jag vet inte om man kan gå på föräldragrupp där utan att vara inskriven, men du kan ju alltid ringa och fråga, Barnmorskegruppen har väl inga föräldragrupper? Träffarna börjar i alla fall när man är i vecka 32-34. Du har ett tag kvar va? Vi bor vid Danaplatsen ovanför Eriksberg så därför går vi där. Var bor du?