Första barnet, i Göteborg?
Vår lilla Ronja är 4 v på onsdag och jag känner också att det är lite tidigt att ge sig ut helt själv men jag börjar sakta känna att det kan gå snart..
Jag och min sambo åkte in till stan för att gå en promenad med vagnen häromdagen och jag var helt svettig hela tiden. Var så nervös för hur det skulle vara om hon började skrika och vilja amma och var och hur man skulle lösa det. Men hon kände det på sig och skrek lite på vagnen in men sen sov hon som en stock tills vi kom innanför dörren hemma. Puh!! 
Heini: Glädjebubblan hette det ja, det verkar vara ett bra café. Tror de har stora ytor och skötbord mm.
Det är ju verkligen dagsformen som styr här. Ena dagen är allt så läskigt och jobbigt och man känner att man inte kommer klara av detta, inte vågar gå ut eller åka iväg och andra dagen fungerar allt så bra och man känner att allt löser sig utan problem. Jag kan tycka att det kan kännas så overkligt att man har ett barn. Ibland undrar jag om någon ska komma och hämta henne som om vi varit barnvakt.
Men jag försöker bara vara i allt och tänka att alla tankar och känslor är tillåtna. Det tycker jag hjälper när det är jobbigt.. Känns som att det är mycket tröttheten som styr också...