Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Att bo i invandrartät förort.

end of days skrev 2010-06-16 20:20:55 följande:

Nyligen har det även kommit lite inslag av mellanöstern kulturen (skjut först fråga sen)

Ja, visst är Sverige fantastiskt? Skrattande
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-06-18 10:58:40 följande:
    Nej
    Bara aningen obildad men men det är ju en frivilja man har...
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-06-18 11:15:57 följande:
    Har du inte åkt ännu? Du har ju tjatat i veckor nu!
    Imorgon lördag men är man senil så är man. :p
  • I Blackrose I
    Maxipaxi skrev 2010-06-18 11:52:52 följande:
    Aj, nu är du där med 'obildningen' igen. Det blir pinsamt varje gång du skriver om saken.

Det heter fri vilja.

Så hur var det nu Roze, med bildningen respektive obildningen?
    HAHA, just nu struntar jag i all svenk-grammatik. Åker bort imorgon och lämnar er så ni kan sitta och grubbla sönder er bäst ni vill. Vill man inte se saker och ting ur ett större perspektiv så är det bara så TRAGISKT så det finns inte.

Bildningen respektive obildningen? Jadu, där är Du ett otroligt bra exempel på.
  • I Blackrose I

Hahahaha

Alltsa FL ar som vara basta ar. SAME SHIT & BS aven om rakar missa nagra dagar.

Ger mig in i diskussionen nar jag kommer tillbax. Tills dess far ni harja runt i lugn och ro utan mig.

• I Blackrose I
    Göran64 skrev 2010-07-12 17:16:56 följande:
    Garanterat vill inte Sveriges hycklande  journalister, politiker, kulturmänniskor, politisk korrekta "forskare" som officiellt hyllar och försvarar mångkulturen leva som de lär och bo mångkulturellt själva...
    Åh så tröttsamt att hela tiden dra upp samma BS-snack. Varför tror DU att dom kanske väljer att INTE bo i dessa områden?
  • I Blackrose I
    Dorian Ertymexx skrev 2010-07-12 22:17:45 följande:
    Jag är mer nyfiken på om "nationalister" och "jag är inte rasist men"-folk konsekvent hela tiden flyttar så fort en osvensk person flyttar in i området. Eller är det bara de som är positiva till invandring som måste vara konsekventa?
    Jadu, ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Med tanke på allt dravel som skrivs här tyckte jag mina Z passade utmärkt. Skrattande
  • I Blackrose I
    Dorian Ertymexx skrev 2010-07-12 22:28:06 följande:
    Aha. Så om "nationalister" pekar finger åt "invandrarvänliga" som inte bor i invandrartätt så är det OK, om man gör samma liknelse åt andra hållet är det att överdriva?
    Men det är ju självklart det är så. Det är FL vi pratar om hörru. Flört
  • I Blackrose I
    Lilysmamma skrev 2010-07-12 23:04:41 följande:
    Är det inte dags att faktiskt erkänna att det finns vissa problem med invandringen istället för att fortsätta blåneka, peka finger på svenskarna och kalla folk för nationalister och rasister bara för att man ser att ett problem finns.
    Är det nån som har förnekat det?!
  • I Blackrose I
    Lilysmamma skrev 2010-07-12 23:20:24 följande:
    Allt handlar inte om det, men ni vägrar se att det faktiskt kan ha med saken att göra till viss del. Men nej, allt skall skyllas på samhället och bristande segregering. Inget ansvar skall läggas på personerna i fråga. Det är alltid någon annans fel. Klart inte hudfärgen i sig är lika med vandalisering eller liknande. MEN allt kan inte ha att göra med svenskar och Sverige, kulturen måste till viss del spela in.

Kanske inte förnekats rakt ut, men att vägra erkänna är för mig i princip samma sak.
    Är detta någonting DU vill att det ska vara en orsak eller?

Nej, orkar inte ikväll. Få ta det imorgon.
Svar på tråden Att bo i invandrartät förort.