Inlägg från: idiblon yes |Visa alla inlägg
  • idiblon yes

Gillar vi varandra egentligen?

Jag gillar de flesta.

Vilar vid denna källa...
  • idiblon yes
    sasssyy skrev 2010-06-14 20:40:08 följande:
    nu får man ju inte nämna någon som inte är delaktig i tråden om jag fattat det rätt??? och det är väl inte mer än rätt att någon som inte är här och kan bemöta kritik ska inte omtalas..

MEN om jag mörkar VEM det är då? För det finns en person som jag stött på i flera trådar senaste tiden som bara gör mig så jäkla skitsne.. och jag brukar verkligen inte ödsla energi på puckon... men den här personen gör verkligen allt för att trycka ner folk och se ner på folk..den som inte beter sig som denna person anser är rätt är psykiskt sjuk.

Uppenbarligen blir personen varnad om o om igen eftersom inlägg försvinner från denna signatur.. men hur många varningar krävs för att bli helt portad?

Jag blev ju portad i ett halvår nyligen (för något jag tycker är en skitsak) och jag kan inte minnas att det var en så himlans massa varningar...så denna person försvinner förhoppningsvis för en tid snart.....

Men att sitta och öppet kränka folk och komma undan med det....sånna gillar inte jag..

OCH JAAA jag vet att folk tycker att jag är hård.. men snälla nån.. jag är ju rena rama nalle Puh jämfört med denna person...
    Är det jag, är det jag? Jag var varnad i ett dygn igår!
    Vilar vid denna källa...
  • idiblon yes
    sasssyy skrev 2010-06-14 20:44:36 följande:
    neeee det är inte duKyss

Då hade jag sagt det direkt till dig isf... denna personen biter inget på heller, ber man den att tagga ner och inte vara så tyken så får man sig själv en slänga av sleven... jag har fått höra att socionomer är ett "överflödigt yrke" och att vi inte borde räknas som akademiker (inte för att just den där akademiska biten är så jäkla viktig för mig) och att eftersom jag läser till socionom har jag inte rätt att uttala mig om vissa saker eftersom jag inte vet bättre...eller nåt åt det hållet.....

vilken tråd var det du vart varnad i??? inboxa pleaaase.. behöver lite action i mitt liv *S*
    Men shit... Jag kommer inte ihåg vilken tråd det var i! Får återkomma! Men jag var på krigsstigen...

Jag vill veta vem du pratar om!

För övrigt så gillar jag dig, sasssyy, trots att du inte börjar ny mening med stor bokstav! Du är insiktsfull och varm!

Anonyhm känns verkligen som en vapendragare, en vän man både kan hålla med och käfta emot, men som man mest håller med. Det är spännande och intressant. Anonyhm är så sjukt jävla behagligt "out there" och rör om!

Återkommer med mer...
    Vilar vid denna källa...
  • idiblon yes
    sasssyy skrev 2010-06-14 21:13:44 följande:
    ha ha ha.. sök och ni skall finna säger jag bara *S*
    Jag orkade nog inte gå tillräckligt långt bak i tråden, dock. Tungan ute
    Vilar vid denna källa...
  • idiblon yes
    Maggis skrev 2010-06-14 21:55:57 följande:
    Det finns de jag gillar och de jag ogillar. Och så finns det med all säkerhet de som ogillar mig. Sånt är livet. Kan inte vara älskad av alla.
    Jag hade mått dåligt om alla på FL gillade mig. Då hade jag ju inte lyckats med någonting alls...
    Vilar vid denna källa...
  • idiblon yes

Alla gillar mig, och de som säger att de inte gör det vägrar erkänna det för att de gillar mig alldeles för mycket.

Vilar vid denna källa...
  • idiblon yes
    Pejgan skrev 2010-06-15 20:18:27 följande:
    Ja. Vi drömmer om dig på nätterna samtidigt som vi gråter för att vi inte är lika snygga och coola. Vi har en grupp på facebook också där vi skriver ut när vi sett dig irl. Var broccolin god? Kazzchandra sa att hon såg dig köpa på Coop.
    Oj, det måste ha varit ett tag sedan, men det var den säkert.
    Vilar vid denna källa...
  • idiblon yes
    k girl skrev 2010-06-17 08:58:44 följande:
    Det här kan bli kul. Antar jag. Jag får ofta höra att jag är så "arg", jag fattar inte varför. Är jag arg?
    konichiwa girl: Nej, du är inte arg. Däremot har du blivit skittråkig och inte alls lika knivskarp sedan du fick barn. Lite mer lullullig, liksom. (Fast du är såklart grym ändå, men...) Tungan ute

Jag ser krabbjuice i ditt skägg: Känner sig enormt hotad av mig och gör tafatta urvattnade försök att sänka mig med kommentarer om att jag skulle vara oduglig som debattör och att alla på fl tycker att jag bara är pinsam. Haha. Hahahahahahahahahahaha. Hahahahahahahahaha. Lille snutte.

Hyppolite: Shit, du är svår. Oftast är du helt uppåt väggarna i dina resonemang, men så nån enstaka gång kommer det något alldeles lysande genom dina fingrar och ditt tangentbord och sätter sig på pränt här.
    Vilar vid denna källa...
  • idiblon yes
    k girl skrev 2010-06-18 08:01:23 följande:
    Haha, jag log i typ fem minuter efter den idiblon. Jag tror säkert att jag har blivit skittråkig!
    Ja, du har gjort en dålig vändning när det gäller jämställdhetsdiskussioner efter att du fick barn. Tungan ute
    Vilar vid denna källa...
  • idiblon yes
    k girl skrev 2010-06-18 08:22:54 följande:
    Haha, jag HOPPAS att det är föräldraledighetsdiskussionerna du avser och ingenting annat.
    Illa nog.
    Vilar vid denna källa...
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?