Inlägg från: idiblon yes |Visa alla inlägg
  • idiblon yes

Gillar vi varandra egentligen?

lokisse skrev 2010-06-18 09:52:39 följande:
    idiblond tyckte jag bätre om förr.
    Känner detsamma när det gäller dig.
    Vilar vid denna källa...
  • idiblon yes
    Anonyhm skrev 2010-06-18 10:09:06 följande:
    Jag tror inte det. Fula brukar tro att de är snygga.
    Ja, det är ett helt otroligt fenomen här på fl... Jag begriper det inte. Detsamma med feta som tror att de ser normalviktiga ut.
    Vilar vid denna källa...
  • idiblon yes
    Anonyhm skrev 2010-06-18 10:21:15 följande:
    Kurvig = inte fet. Man har tuttar, höfter och lår som är formade kurvigt. Inte fulla av fett. Dvs kroppen är kurvig även om man är smal. 
    Ja, det är komiskt när folk likställer kurvig med att vara en boll. Kan man ha mer fel?
    Vilar vid denna källa...
  • idiblon yes
    Mad as snow: Who were you? Iallafall, du imponerar på mig i stort sett överallt och i alla trådar när jag ser att du skrivit drar jag en lättnadens suck för jag känner mig så trygg med att du sagt något oerhört smart, välformulerat och klockrent.
    Vilar vid denna källa...
  • idiblon yes
    Isnogood skrev 2010-06-20 10:37:11 följande:
    Alla som kan slänga käft med andra vilket ämne det än gäller utan att bli hysteriska o sjunka till fjantnivå...

DESSA människor höjer jag till skyarna vare sig vi är på samma "planhalva" i diskutionen eller på motsatta. Skål

De andra...har ja bara lust att sparka undan stolen för...
    Patetiska typer som ändå behövs på forumet för att roa o underhålla
    Var hör jag hemma, var platsar jag?
    Vilar vid denna källa...
  • idiblon yes
    Semper Idem skrev 2010-06-20 11:09:42 följande:
    Du e bra. Engagerad med sunda åsikter. Dig har jag verkligen lärt mig något av
    Tack, må säga att jag verkligen uppskattar dina inlägg i många trådar. När jag tror att det är jag som är står ensam mot världen och börjar undra om det faktiskt är jag som är galen, så finns du där och får mig att stå på mig.
    Isnogood skrev 2010-06-20 11:21:23 följande:
    Du är definitivt en person man kan slänga käft med..!   Skål
    Ja, detsamma får jag säga!
    idiblon yes
    Rolig och vass i inläggen. Brukar ofta ha samma åskter som dig, men då gömmer jag mig bakom anonymitet, hehe! Tycker att du är skitsnygg, om man får säga så.
    Tack hörredu! Jag har inte riktigt grepp om dig får jag erkänna, jag tror vi håller med varandra ofta men det har hänt nån gång att det skurit sig... Men jag minns inte var, hur eller när.
    Vilar vid denna källa...
  • idiblon yes
    Zimlis skrev 2010-06-20 13:03:22 följande:
    Idiblon: En typisk antingen älskar man eller hatar man. Jag älskar Hjärta
    Hihihihihihihihihi! {#emotions_dlg.flower} Jag gillar dig också, men fan alltså, jag vill se hur du ser ut. Tungan ute
    lokisse skrev 2010-06-20 13:11:05 följande:
    jag v arken älskar eller hatar henne. endel saker gillar jag skarpt andra ganger har hon nagot nästan maniskt över sig och gar övergränsen och blir jobbig. idi är onjämn och svar att bedöma tycker jag
    Jadå, jag tar gärna i och drar långt över gränserna. Här måste man för tusan dra så in i helvete åt ett visst håll för att någon ens ska uppfatta att nåt händer. Vill jag ha någon en meter i en riktning så får jag dra hundra meter.
    Siamüsen skrev 2010-06-20 13:14:11 följande:
    idiblon är en av mina favoriter. Lövet med.

vet inte vilka jag svarat om längre
    Du är en av mina favoriter med. "När jag var liten hatade jag dig, sen växte jag upp och kände bara kärlek och vördnad!"
    Vilar vid denna källa...
  • idiblon yes
    lokisse skrev 2010-06-20 13:16:11 följande:
    hon var skarpare och roligare förr innan hon blev idiblond yes.
    jag tycker om mycke av det hon gjör och säger och hon är rolig manga ganger men som sagt ibland gar hon över till nagon slags mani och blir för pessonlig och det är synd för det pajar intrycket
    Personlig om mig själv eller när det gäller andra?
    Vilar vid denna källa...
  • idiblon yes
    lokisse skrev 2010-06-20 13:29:21 följande:
    fast det är inte riktigt dom gangerna jag menar.
    det är ganska omk enligt mig att överdirva nagot
    dom ganger jag pratar om är mer saker som du likssom vägrar att släppa fast perssonen ber dig lägga ner, även om perssonen som sagt nagot (som inte alla ganger är rätt ) ber dig släppa och du biter dig fast ennu mer trots att perssonen förklarar att det inte var menat sa eller liknade. ibland blir det för mycke av det goda likssom (som vanligt förklarar jag som en kratta och hoppas püa att dom jag talar med har tilräckligt med fantasi för att fatta vad jag menar och inte tar det jag skriver bokstavligt)
    Ja, jag fattar. Jag tycker ju bara att den andra personen också ska fatta, då!
    Vilar vid denna källa...
  • idiblon yes
    lokisse skrev 2010-06-20 13:34:28 följande:
    klart att man vill ta en del och skaka dom tills dom fattar men det är oftast bara att inse att det inte gar in!
    Kräks
    Fast det gör det, det är ju en process... Att jag sedan aldrig får veta det kvittar ju! Jag tror mer om folk än vad som kanske framgår.
    Vilar vid denna källa...
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?