• M C

Gillar vi varandra egentligen?

Anonyhm skrev 2010-06-28 13:08:34 följande:
    Det gör det faktiskt. Jag har mer än en gång fått rätt och även en ursäkt när jag vänt mig till supporten. Problemet är bara att man inte orkar vända sig till supporten om någon jävlas med en och det handlar om 20 olika ärenden. Det tar liksom bort hela nöjet med FL. 
    Jag med. Flera återtaganden, men vem fan orkar överklaga när det dräller in 40-50 anmälningar på nån dag?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Forumvärd skrev 2010-06-28 14:21:43 följande:
    Ot är inte tillåtet i Känsliga rummet hursom
    Vi vill ha dina synpunkter! www.familjeliv.se/Start/1.832024
    Sen när är allmänna forumet samma sak som känsliga rummet?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Mad as snow skrev 2010-06-28 20:31:06 följande:
    Du menar att ni träffades på riktigt? Det låter som ett ruskigt antiklimax.
    Someone get me a fucking wiener before I die.
    Näe, det var skitkul! Vi ska göra det igen!
  • M C
    slemtorsk i din bralla skrev 2010-06-29 22:05:19 följande:
    Vad menar du ?

Amningstrådar intresserar mig inte det minsta men du kanske har en bröstfixering?
    Mitt barn är för länge sedan slutammat, närmare bestämt vid två dagars ålder och det är sisådär 6 år sedan nu.

Ses gör vi säkert, men ska vi ha en diskussion bör den ligga på en vuxen nivå och inte massa fjollerier med bilder som inte ens är tillåtna och dolda förolämpningar och hintar. Det är säkert jätteroligt för dig, men om jag inte missminner mig är du aktiv i tråden om mobbing och att hålla på och driva med en person på det vis som jag anar att du gör här upplever jag som mobbing. Så när du växt till dig några år och vet hur man beter sig så kan vi föra debatt.
    Tills vi ses igen kan du roa dig med barnsligheter som bildlänknigar som inte är tillåtna tills du blir avstängd.
    I fackin fäjnt.

Seriöst? Vem är du? Walk the walk...
  • M C
    Reglementet skrev 2010-06-30 12:29:21 följande:
    True blood.
    Såg del tre:tre nyss - ny hot fuckin karl med. Jag DÖÖÖÖÖR vilka läckerbitar de raggar till den serien! *flämt pust stön*
  • M C
    Suck och suck skrev 2010-06-30 12:22:43 följande:
    Vissa personer går det inte att diskutera med i trådar, så är det bara. När ni inser att ni diskuterar med nötter, så SLUTA diskutera, är mitt råd till er . Nu har jag uttalat mig så generellt så det kan till och med gälla oss själva här i tråden
    (fast det var i en annan tråd som jag nu insåg att en inläggare var totalt "out").
    Mäh, och jag som hade så kul igår!
    Du är dum som påpekar att jag är dum!

*puss*Tyst
  • M C
    Mad as snow skrev 2010-06-30 12:56:18 följande:
    Jag ska omedelbart lyda detta råd nu och fortsättningsvis för evighet Amen. 
    Mäh, hur ska man få lite sköjj när man inte får lura upp folk på läktarn längre? *gråter*
  • M C
    Mad as snow skrev 2010-06-30 13:03:06 följande:
    Sant! Nu vet jag inte hur jag ska ställa mig. *vänder kappan efter vinden*
    Man får väl göra som man brukar - stångas när man är på det humöret och gosa när man är på det humöret.
    Idag är jag på lessamt humör, jag kan behöva en kram. Har inte ens PMS och är ledsen ändå, det är fan illa!
    *ställer mig med armarna öppna och väntar*
  • M C
    Mad as snow skrev 2010-06-30 13:09:48 följande:
    Jag kramar dig hårt och länge. 
    Tack  vännen! *kramar tillbaka*
  • M C
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-06-30 13:12:28 följande:
    Samlag 200:- ?
    Mä, inte ens krackhoror tar så lite. Är du desperat?
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?