• M C

Gillar vi varandra egentligen?

Nej, det är FL.
    Det jag får höra går ut på att jag antingen inte går att ta seriöst mtp hur flamsig jag är ibland eller så tror folk jag är allvarlig fast det är solklart att jag skämtar.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

"Nej, det är FL" och sen ska där vara en övertydlig rörelse med citattecken och himlande med ögonen och fräsande av FL.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-07-04 18:36:30 följande:

*funderar*

Tror inte jag har haft problem en enda gång med att förstå dig.

Nu ska jag gnälla: HATAR ATT DET ÄR MASSOR AV GRÄSPOLLEN!!! Mina ögon...

Nej, det kan hända. Men det kan bero på att du är en smart donna med humor en masse!
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-07-04 18:39:32 följande:
    Det är förjävligt. Nu klipper grannen gräsmattan oxå. Lysande
    Stackars! *räcker fram en näsduk*
  • M C
    Stinky skrev 2010-07-04 23:04:30 följande:
    Haha! Jag hade glömt att jag skrivit det. Kul när man blir överraskad av sina egna repliker sådär. Jag står dock fortfarande fast vid den kommentaren.
    Bra! Jag skrev ´långt och uttömmande i hennes egen tråd, men det förtjänade inte ens en kommentar.

Appropå långt och uttömmande: www.familjeliv.se/Forum-5-66/m50796401.html
  • M C
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2010-07-05 12:03:38 följande:
    Det där är helt vansinnigt.

Wall of text crits you for 9000 HP.
    Ja, en tvättäka galning!
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-07-05 13:21:15 följande:
    Jag älskar alla och alla älskar mig!

H, Vik Hädan aka Fredens Ängel
    *skriver under på det*
  • M C

Har precis försökt svara på babblet i ovan länkade tråd.

Det gick sådär.
    Människan ska bli ingenjör.

• M C
    Semper Idem skrev 2010-07-05 16:06:01 följande:
    Du kanske kan fråga om en elektrisk munk kunde vara av intresse

www.mat.upm.es/~jcm/adams.html
    Jag läste först texten och tyckte att den påminde rätt bra om Liftaren. Sen såg jag att det VAR samma författare! *glad*

Ja, absolut en elektrisk munk. Skopa ur allt värelöst indoktrinerat "vetande" och in med äkta vara.
  • M C
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2010-07-04 18:41:00 följande:
    Haha, din fantasi är ju lika med noll. Det är klart att det inte är de vanliga dårarna, då är det ingen idé att skriva om det. Det händer ju jämt. Skrattande

Det hade att göra med att jag är "en våldsförskönare och en våldsförespråkare" som inte ska "uppmuntra till underhållningsvåld på en sajt som familjeliv".

Detta grundar sig i att jag skrev att jag såg fram emot UFC-galan igår och (förmodligen) för att jag har skrivit i våldstrådar nu i veckan.

Så därför ska jag "inte prommota [sic] våld som är livsfarligt och som leder till att barn och ungdomar får en förskönad och snedvriden bild av våld".

Så tokigt var det alltså, vissa har helt tappat greppet om verkligheten!
    Men herregudars skymning!
    En helt ny typ av galning har stigit fram ur askan!
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?