• M C

Gillar vi varandra egentligen?

Pejgan skrev 2010-06-30 13:24:05 följande:
    oooooh kinky! Är han bra på att se sådär liten och oskyldig ut?
    Forgive me, shiny special one, I beg of you to rip out my inadequate tongue
    *får genast bilder av animekläder från japan*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2010-06-30 13:28:44 följande:
    Ja, jag gillar massor av folk här på FL, både de som brukar ha åsikter som ligger i linje med mina egna och de som skiljer sig kraftigt.

Det gäller för övrigt i stort sett alla som har skrivit på den här sidan i trådan, jag håller inte alltid med men oftast är det intressant att läsa.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
    Dig gillar jag! Du är så snäll och smart!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Mad as snow skrev 2010-06-30 13:36:40 följande:
    M C är för övrigt en person som tidigare gjort mig lite kissnödig av ängslighet och hennes beröm i en annan tråd gör mig nu kissnödig av glädje.
    Someone get me a fucking wiener before I die.
    Alltså, jag har ont i ryggen, då ska man inte skratta så laptoppen hoppar. Det gör ont.
    *kliver upp från det metaforiska golvet och torkar de ack så verkliga glädjetårarna*
    *kram*
  • M C
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2010-06-30 13:33:10 följande:
    Snäll? Det var ett omdöme jag inte har hört alltför ofta, brukar istället få höra att jag är alltför dryg och besserwissig.

Smart är jag dock, du också. Skrattande
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
    Bredvid mig ser alla snälla ut. Iallafall i de trådar där vi brukar mötas du och jag...
  • M C
    Semper Idem skrev 2010-06-30 13:40:45 följande:
    Har M C förändrats på senare tid, minns inte riktigt M C som så bitsk
    Det är en spinnoffeffekt av att stångas med folk som inte vill lära sig nya saker - jag har med åren blivit rätt hård och frän i tonen.
    Men jag arbetar med det, är eg världens snällaste!
    Mad as snow skrev 2010-06-30 13:42:54 följande:
    Jag vete fan, hon är en märklig blandning av just bitsk och mjuk. Sådant förvirrar fyrkantiga människor som mig. 
    Ja, sån är jag.
    Lojal intill döden mot de jag tycker om och frän mot de som inte vill lära sig något nytt.

Eller som käraste 2timern brukar säga: konstig.
  • M C
    Mad as snow skrev 2010-06-30 13:34:54 följande:
    Jag håller med, du är faktiskt snäll. Dina inlägg är alltid en fröjd att läsa eftersom du har distans till dig själv samtidigt som du är fullständigt knivskarp emellanåt. *beundrar*
    *håller med*
    Det behövs gillaknappar på varje inlägg - fria från fisboksinflytande.
  • M C

Semper Idem är bäst på att spela djävulens advokat. Det får man inte glömma.

• M C
    Semper Idem skrev 2010-06-30 14:04:29 följande:
    Du e smart du M C. Tyvärr behöver han en bra advokat ganska ofta.
    Anonyhm skrev 2010-06-30 13:56:55 följande:
    Semper IDem är en såndär jävel som jag gillar att ogilla. Jag ogillar inte vederbörande, snarare tvärtom. Men vi är väldigt sällan på samma sida
    Ja så det kan gå. Jag gillar faktiskt dig
    Utan dig blir det ju tomt här
    Äh, så säger du bara för att jag kommer på dig med att advokata ibland! *rodnar*
  • M C
    Jazza skrev 2010-06-30 14:08:11 följande:
    MC är en av mina favvisar. Smart som fan, har ibland en tendens att inte vara så öppen för saker och andra synsätt   Men är en kärlekighetens kärlekighet i min bok
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
    Å du är en av mina favoriter! Du ser alltid saker på ett så bra och positivt sätt, som en vänlig spark i häcken.
    Löv jo bäjb!

Nu ska jag hasa mig till duchen, BRB. *kram*
  • M C
    Anonyhm skrev 2010-06-30 14:36:00 följande:
    Jag tycker att alla ska starta varsin tråd om något som irriterar dem. Kom igen nu. DO IT. 
    Om jag startar en sån tråd åker jag ut.
    Jag försökte starta en tråd om hur jävla snygg en viss man är, men NÄ. Plötsligt efter alla år är de hårda på bilderna.
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?