• M C

Gillar vi varandra egentligen?

Mad as snow skrev 2010-07-06 12:59:45 följande:
    Jag är lite...stum nu.
    Det blev vi med när vi läste det.
    Eller så inte, för det var ett jädra hallaballoo om det.Oskyldig
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Mad as snow skrev 2010-07-06 13:06:00 följande:
    Nej, jag menar mer att säga sådär till sina barn. Apropå sextrådar.

Jag är periodvis en fullständigt gränslös människa vad gäller det sex, men icke när det gäller vad man säger till sina barn.
    Vad folk pysslar med i sängen är deras egen affär, bryr mig föga i det.
    Men att dra in barnen i det - illa illa, hur illa? Skitilla, usch usch usch.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-07-06 14:49:43 följande:
    Jag borde däremot raka mig....

Är det där verkligen du?
    Du är fan snygg!
  • M C
    Skehamn2010 skrev 2010-07-06 13:17:40 följande:
    "Till M C:s inlägg i min tråd"

Men jag fattar inte att du varit här lika länge som jag och jag inte stött på dig förut.
  • M C
    Mad as snow skrev 2010-07-06 13:36:25 följande:
    Jag ångrar att jag har skrivit det i den här tråden, så jag gör det inte igen (men om du kollar igenom så finns det där). Jag bytte namn av en anledning, för jag kom på att jag har varit medlemsedan...2005 (?) och jag kan fan inte stå för allt jag skrivit under åren.

NU. Ska jag städa! 
    *hejjar på*
    Jag har bytt nick en gång jag med, men det var länge sen. Jag står för allt jag skriver, mest för det tramsiga. *gillar att tramsa*
  • M C
    Jazza skrev 2010-07-06 15:35:51 följande:
    Det ÄR han... Nyfrippad, va, UHF? Fint, så
    *tjejrunkar lite*
    Herregud, bakom nicken finns det snygga människor överallt!

*gråter^*
    Det är fan bara jag som är ful!
  • M C
    Jazza skrev 2010-07-06 15:44:23 följande:
    VA? Du som är så söt? Vad menar du, ditt miffo?
    Du behöver glasögon.
    Mariohn skrev 2010-07-06 15:53:01 följande:
    Du är inte ful dumsnut du är precis hur fin som helst!!
    ..och även du tydligen.
    Senap skrev 2010-07-06 15:55:24 följande:
    Hon är söt men inte så smart. *vet*
    Hälften rätt!
  • M C
    Skehamn2010 skrev 2010-07-06 17:10:45 följande:
    Jag förstår dig fullt ut. Jag gillar inte mig själv ibland heller. Jag går inte tillbax och kollar min gamla trådar för en del av mina uttaladen är så idiotiska så klockorna stannar :S

Där finns dom dessutom helt öppna för allmänheten för ALL framtid.

Den där 3-månadersregeln var inte så dum ändå :P

Tur jag blivit lite vettigare nu...men bara lite.....:P

Myrbäret känner jag inte till alls....det måste vara en ny användare eller någon som har bytt nick.
    Wow, nu växte du i mina ögon!
  • M C
    Senap skrev 2010-07-06 17:07:40 följande:
    Ja, men hon blir sur om man genomsteker oxfilén. Barbarer!
    Genomsteka oxfilen borde det vara offentlig späkning på.
  • M C
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2010-07-06 17:11:02 följande:
    Till dåren (du vet vem du är): Jag tyckte att det var roligt att man fick se lite blod och skador i galan också, jag funderar på att visa den för mina syskonbarn, tror du att det kan vara lämpligt?
    Hahahahahaah, du rockar!
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?