Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad as snow

Gillar vi varandra egentligen?

lokisse skrev 2010-07-01 17:12:30 följande:
    varför var det rosa?
    Jag...skulle...göra något lite...crazy *harkel* och då skulle jag färga det rött. Men det var inte röd färg utan rödrosa färg (toning) jag hade beställt. Men jag hade beställt det från jobbets dator...och ljussättningarna på den är typ dubbelt så mörka som på en vanlig datorskärm (ja det är patetiskt det här). Så när jag väl sköljde ur färgen så var det HELT rosa. Hela hårbotten också dessutom. Så jag stod där och grinade med mitt rosa huvud och tänkte att jag måste raka av mig det och var jävligt nära att ta min mans trimmer, men den var urladdad som tur var. SÅ nu åkte jag till min frisörkompis (som skällde jättemycket, det var hemskt) och är istället mörkröd i håret. Rätt fint faktiskt.

Pust. 
    Someone get me a fucking wiener before I die.
  • Mad as snow
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2010-07-01 17:13:06 följande:
    Dessutom så måste jag ju säga att jag verkligen gillar Mad as Snow, oftast helt klockrena kommentarer med en mycket väl dold ironi och bitskhet bakom. Det gillar jag!
    Detta gör mig otroligt stolt. Närmast högfärdig faktiskt. Du är min personliga hjälte på FL ju. Ingen tar sig an det här forumet mer elegant än du.
  • Mad as snow
    lokisse skrev 2010-07-01 17:20:25 följande:
    skarttar sa jag kissar i brallan... det är inte alls min bild av dig att ga omkring och vara pink i huvet!
    Nä men alltså...nä. Precis. Jag har försökt vara sådär Snövit-sval så länge jag kan minnas och så såg jag helt plötsligt ut som en övervintrad, superpatetisk fjortonåring. Det fattades bara lite guldstjärnor på kinderna och svartvitrandiga tights så hade jag varit good to go. Fruktansvärt.

Jag väckte min man strax efteråt och viskade: "Älskling jag har rosa hår!" och han sade "nääädååOJ!" och så låtsades han somna om igen. Helt stel låg han där med ansiktet mot väggen.  
  • Mad as snow
    M C skrev 2010-07-01 17:23:55 följande:
    Modigt att beställa på nätet, jag vågar inte när det ska vara noga med nyanserna. Som med golv (gummi i hallen) eller hårfärg. Bra att det gick bra, men rosa är väl kul? Med lite knepiga kläder till hade du kunnat råna en bank utan att folk skulle minnas efteråt hur du såg ut.
    Ha ha ha... "Med lite knepiga kläder".

Som tur var så var det ju bara en toning och det är ju lugnt liksom, men jag...kommer nog inte göra om det här. 
  • Mad as snow
    M C skrev 2010-07-01 17:50:35 följande:
    Ja, tyvärr. Ser ut som det jag fantiserade ihop till MAS!
    Helvete också. 

Jag var tidigare som en porrig version av Snövit. Nu är jag mer åt Kristina Lugn-hållet med bekymmersrynka och bananbröst.  
  • Mad as snow
    Michisen skrev 2010-07-01 18:03:20 följande:
    Jag förstår inte. Finns det en Kristina Lugn utan bekymmersrynka och bananbröst?
    You got me. Nej, det är ju alldeles riktigt. Jag är helt enkelt en tvättäkta KL.
  • Mad as snow

Jag har för övrigt för första gången under min långa tid här, blivit FL-raggad på! Jag är stolt och glad över detta, eftersom jag har förstått att det är något som drabbar er andra kvinnor precis hela tiden. 

• Mad as snow
    Zimlis skrev 2010-07-01 18:14:07 följande:
    Har du Kristina Lugn -håret med
    I skrivandets stund, nej. Men ge mig några månader så ska jag kirra det också. 
  • Mad as snow
    Michisen skrev 2010-07-01 18:21:38 följande:
    Vad, är det?
    Damn.

Nä. Inte mig i alla fall.
    Det går tydligen till så att ensamma män på FL tar tillfället i akt att limma på kvinnorna här, men det har aldrig hänt mig förut.

Nu råkade det ju vara så att min limmande kille visade sig lida av narcissistisk personlighetsstörning (se min GB), men jag kanske har bättre lycka nästa gång. *hoppas* 
  • Mad as snow
    lokisse skrev 2010-07-01 18:21:21 följande:
    det har jag mislyckats totalt med.. jag är inte tilräcklit charmig
    Jag ser det som en fjäder i hatten faktiskt. 
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?