Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad as snow

Gillar vi varandra egentligen?

Jag håller (såklart) med er om det här med att skriva saker på nätet och samtidigt inte vara anonym när det gäller barnen och så vidare. Men var går gränserna för er när det gäller vad som skrivs i sexforumet? Jag skriver ofta där - inte anonym - men försöker vara saklig kring saker och ting. Jag ser det som lite folkbildande när det gäller att informera om att alla inte är som alla andra, och att det är okej. Eller...vahettere. Har inget vidare ordförråd idag.

Someone get me a fucking wiener before I die.
  • Mad as snow
    M C skrev 2010-07-06 12:46:17 följande:
    Du är klok som en bok, har jag sagt det förut? Inte idag iallafall.
    Du är så snäll som tycker det, för jag känner mig som en fejkad urblåst ballong vissa dagar.
  • Mad as snow
    lokisse skrev 2010-07-06 12:50:50 följande:
    för min del gar en klar gräns när man skriver om att man ber sina barn ga och pulla sa dom inte är sa sura..,
    Eh.... ja. Förvånad
  • Mad as snow
    SimplyTheBest skrev 2010-07-06 12:56:21 följande:
    Se Kissens svar så har du min åsikt med
    Jag är lite...stum nu.
  • Mad as snow

Jag förstår. Hm, man kan missa helt gigantiska saker om man inte är runt i alla trådar.

• Mad as snow
    SimplyTheBest skrev 2010-07-06 13:04:19 följande:
    Eh...vaffö? Nu är jag nog trögare än trögast....

Eller du tänker på vart jag hängt innan?
    Nej, jag menar mer att säga sådär till sina barn. Apropå sextrådar.

Jag är periodvis en fullständigt gränslös människa vad gäller det sex, men icke när det gäller vad man säger till sina barn.
  • Mad as snow
    M C skrev 2010-07-06 13:08:02 följande:
    Vad folk pysslar med i sängen är deras egen affär, bryr mig föga i det.
    Men att dra in barnen i det - illa illa, hur illa? Skitilla, usch usch usch.
    Ja, jag är av exakt samma uppfattning.
    SimplyTheBest skrev 2010-07-06 13:09:58 följande:
    Mhm....gränsen är inte solklar för alla. Menar med vad som är ok att säga till sina barn. Eller diskutera hej vilt när man har sina barn som avatar...eller vara frekvent besökare i den delen av forumet samtidigt som all info om en själv går att läsa på pressen inkl om ens barn. Möjligen är jag då lite pryd i mitt tänkade.

Hävdar inte det är fel att diskutera i sextrådarna men jag reagerar på en del saker.
    Nej, pryd tycker jag inte att du verkar vara. Mest sund.

• Mad as snow
    Skehamn2010 skrev 2010-07-06 13:13:07 följande:
    Jodå jag fattar vad du menar. Skulle gärna skriva något om dig men jag känner inte till dig alls.

Nästan pinsamt att jag varit medlem på FL så länge och inte har koll på någon användare knappt.

Det är kanske 5 stycken man känner till. Kanske också beror på just det du skriver att jag var inte så brydd förut.
    Nu när man börjar skapa sig en bild av varje användare börjar det bli roligare att diskutera i trådar.

:) 
    Jag hette något annat en gång i tiden, men jag betvivlar att det namnet skulle säga dig mer än det jag har nu. Det är okej.  

I vilket fall, kul att se en person bakom dessa MILJONER trådar du har startat.  
  • Mad as snow

Nu mina vänner, har jag äntligen fått igång min man att ha en "rensardag" här hemma, så nu jävlar ska det bli ordning i skåpen. På återseende! Hjärta

• Mad as snow
    Skehamn2010 skrev 2010-07-06 13:19:28 följande:
    Vad hette du då? Det kanske visst säger mig något :)
    Jag ångrar att jag har skrivit det i den här tråden, så jag gör det inte igen (men om du kollar igenom så finns det där). Jag bytte namn av en anledning, för jag kom på att jag har varit medlemsedan...2005 (?) och jag kan fan inte stå för allt jag skrivit under åren.

NU. Ska jag städa! 
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?