Inlägg från: Mad as snow |Visa alla inlägg
  • Mad as snow

Gillar vi varandra egentligen?

Skehamn2010 skrev 2010-07-06 13:59:03 följande:
    Haha henne (du) minns jag mycket väl.

Har också varit medlem sen 2005 och bytt nick inte mindre än 5 ggr!
    Med tanke på allt jag vräker ur mig nu för tiden blir jag nog tvungen att byta snart igen.
    Myrbäret skrev 2010-07-06 14:40:32 följande:
    Jahaaa, det är du. Dig har jag alltid gillat, diplomaternas kloka Diplomat.

Gillar inte när folk byter nick helt och hållet sådär.
     Ska du säga!
    Someone get me a fucking wiener before I die.
  • Mad as snow
    M C skrev 2010-07-07 12:50:32 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-63/m53383460.html
    En sådan liten fitta hon är som eldade upp de där pengarna. Ärligt talat. Det finns människor som knappt har råd med lite potatis i det här landet, och hon (vad tjänar hon i månaden förresten?) eldar upp så mycket pengar för att göra en satans poäng. Den poängen hade kunnat göras på TUSEN andra sätt. Det är så jävla äckligt att det finns inte.
  • Mad as snow

*fortsätter mitt storstädande*

• Mad as snow
    Myrbäret skrev 2010-07-07 13:23:16 följande:
    Javisst är hon, den korrekta summan hade ju varit 900.000 och inte 100.000. Doh, liksom!
    Det gör allt ännu värre.  

• Mad as snow
    Krätchen skrev 2010-07-07 13:02:38 följande:
    Jag tycker att de gjorde en cool  poäng

Ärligt ,100 lax
     Visst, det kunde underhålla 10 familjer i en månad, men vad kostar inta andra partiers kampanj?
    Jo, men det finns något så otroligt perverst i den handlingen att jag blir alldeles emotionell och kan inte ens argumentera för min ståndpunkt. Jag förstår syftet med handlingen, jag förstår poängen. Men det är inte okej.
  • Mad as snow
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-07-07 13:28:28 följande:
    TS: förlåt, tanterna började retas!
    Sluta nu, både du och jag vet att du har en gigantisk snopp.
  • Mad as snow
    M C skrev 2010-07-07 14:16:22 följande:
    Löpe är det ämne som binder ihop alla prutteiner om jag inte minns fel.
    Används när man gör kalvdans och ostkaka med.  Apoteket har!

Mad Ass; ja, jag blir sjukt irriterad när jag tänker på att hon eldade pengarna, jag känner mig kränkt.
    Även om det inte är mycket pengar så är det iallafall irriterande.
    Hon hade kunnat ta mer pengar och gått med en handycam och delat ut stålarna till kvinnor i lågavlönade yrken, det hade varit en mycket bättre kupp.
    Elda är förnuftsvidrigt.
    Ja, det hade varit en bättre idé. I mina ögon är eldandet av pengar samma sak som att spruta iväg champagne för tusentals kronor. Även om syftet med dessa båda företeelser skiljer sig diametralt åt, så avskyr jag det lika mycket. Människor som har 24:50 på kontot i början på månaden skiter nog rätt ordentligt i FI:s demonstrativa handling. 
  • Mad as snow
    Anton Chigurh skrev 2010-07-07 15:10:33 följande:
    Har du bytt nick?
  • Mad as snow

Hej mina fina vänner. Känns som att jag har missat en miljon viktiga saker här, men orkar inte läsa ikapp. Tror att jag ska ta mig en liten FL-paus i några dagar. För den som inte kan leva utan mig, nås jag på FB och länken mig där får man via mailen här. Den som älskar mig tillräckligt för att ta sig det besväret, älskar jag garanterat tillbaka.

Jobbiga dagar med svåger som råkade borra sig i ögat och höll på att förlora synen och lite allmän skit som gör att mitt FL-beroende får tagga ner sig lite. I vilket fall: fina är ni. Och för att inte vara alldeles OT så gillar jag er allihop just nu.

Hjärta 

• Mad as snow
    Myrbäret skrev 2010-07-07 23:15:38 följande:
    Men usch
    Ta en paus du.

Hoppas han repar sig och att du får det bättre snart. Har ingen FB annars hade jag inte tvekat en sekund.
    Tack, jag hoppas att han blir okej. Det var en pärs minst sagt. Puss på rej!
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?