• miiamaria

    Jeansshorts utan underkläder för oss vuxna??

    Nu är sommaren här och det gäller att vara klädd efter väder och vind. Något som är förknippat med obekvämt och jobbigt är att vara utan underkläder dvs naken under vanliga enkla jeansshorts. Jag tycker inte det är jobbigt och brukar använda så på sommaren ibland.
    Hur gör ni? händer det att ni hoppar i endast jeansshortsen om vädret tillåter eller används alltid underkläder vid det tillfället?

  • Svar på tråden Jeansshorts utan underkläder för oss vuxna??
  • Busbellan

    Skulle aldrig få för mig att vara utan underkläder under jeansshorts, känns både obekvämt och ofräscht


    Mamma till Nora, August och Ella
  • miiamaria
    Busbellan skrev 2010-06-12 17:26:32 följande:
    Skulle aldrig få för mig att vara utan underkläder under jeansshorts, känns både obekvämt och ofräscht
    Beror oftast på jeanshsortsen när det känns obekvämt. Har shorts som är obekväma också.
  • La Lola

    Läckert att få ev flytningar direkt i kläderna......

    Skulle aldrig gå utan underkläder.
    Tycker det är snuskigt.


    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • miiamaria

    Äckligt och ohygiensikt. Jo i vissa fall kan det vara så, men inte en varm sommardag tycket jag. Då kan det vara helt okej att ha så

  • puss

    är man besvärad av extrem fitt- eller rövsvett kanske kan ska kontakta husläkare för ev remiss?
    det låter inte helt hälsosamt.


    det är tammefan roligt nästan jämt
  • La Lola
    puss skrev 2010-06-12 18:51:28 följande:

    är man besvärad av extrem fitt- eller rövsvett kanske kan ska kontakta husläkare för ev remiss?
    det låter inte helt hälsosamt.


    Har nån skrivit något om extrem? Obestämd
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • 071001

    Jag säger som Lola, jobbigt läge om flytningarna börjar leta sig ner längs benen, skratt...
    För att vara lite allvarlig också, nej, skulle inte komma på tanken att vara troslös i shorts av några slag.

  • miiamaria

    Men för att frångå ämnet lite just om jeansshorts, det finns ju idrottshorts, exempelvis adidas som har en inbyggd trosa i. I sådana shorts spelar det ju ingen roll om man är utan underkläder. Då finns ju en slags trosa ju. Men soms agt, själv har jag inte haft några problem med jeansshortsen, men alla är vi olika och tur är det.

  • La Lola
    miiamaria skrev 2010-06-12 20:55:24 följande:
    Men för att frångå ämnet lite just om jeansshorts, det finns ju idrottshorts, exempelvis adidas som har en inbyggd trosa i. I sådana shorts spelar det ju ingen roll om man är utan underkläder. Då finns ju en slags trosa ju. Men soms agt, själv har jag inte haft några problem med jeansshortsen, men alla är vi olika och tur är det.
    Jag skulle då ha trosor i såna shorts oxå...om jag nu nånsin skulle ta på mig ett par.
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
Svar på tråden Jeansshorts utan underkläder för oss vuxna??