• miiamaria

Jeansshorts utan underkläder för oss vuxna??

Nu är sommaren här och det gäller att vara klädd efter väder och vind. Något som är förknippat med obekvämt och jobbigt är att vara utan underkläder dvs naken under vanliga enkla jeansshorts. Jag tycker inte det är jobbigt och brukar använda så på sommaren ibland.
    Hur gör ni? händer det att ni hoppar i endast jeansshortsen om vädret tillåter eller används alltid underkläder vid det tillfället?

• Svar på tråden Jeansshorts utan underkläder för oss vuxna??
  • Anna Paulita
    MickeN1973 skrev 2010-06-12 21:06:57 följande:
    Det är väl bara att låta bli att bli kåt? 

Nu skämtar du väl?

Läs på lite om det kvnnliga könsorganet så kan du lära ditt ett och annat.

Jag vägrar bara vara mamma...
  • Papayia

Fattar inte grejen att gå troslös i ett par shorts...så nä, det gör jag inte. 
    Kom att tänka på den där tjejen i Idol som "sjöng" F****** hänger ut"  

• puss
    MickeN1973 skrev 2010-06-12 21:06:57 följande:
    Det är väl bara att låta bli att bli kåt? 

precis! har du nån strategi för det då?

fö vill jag berömma dig för din totala insikt om hur kvinnokroppen fungerar.

det är tammefan roligt nästan jämt
  • miiamaria

Skrattar gott åt MickeN1973:s kommentarer , du måste nog lära dig lite mer verkar det som.

• sevgilim

Men hur jobbigt kan det var att ha trosor under den korta byxan?
    Blir du varm? Har du kanske fleece-trosor?

Jag förstår inte...?

• Nicky

Tycker inte det är så kontsigt att va bar under jeansshorts, har varit i USA en tid och där var det vanligt förekommande. Dom led inte av det direkt.. men alla är ju olika så klart men jag tycker det är helt normalt och ser inget fel i det. Tror nog säkert många gör så ibland.

• Stargirl

Jag är aldrig utan underkläder förutom när jag har bikini. Annars alltid. Skulle kännas väldigt obekvämt för mig att vara utan underkläder.

♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • patti87

skönt med ett par tajta jeansshorts som skaver mot musen...nej tack! ;)

• Nicky
    patti87 skrev 2010-06-15 15:42:47 följande:
    skönt med ett par tajta jeansshorts som skaver mot musen...nej tack! ;)
    Skaver och skaver, visst en del skaver säkert men det finns jeansshorts som inte skaver också skulle ja tro.. annars är dom som använder dom på det sättet riktigt härdade
Svar på tråden Jeansshorts utan underkläder för oss vuxna??