• miiamaria

Jeansshorts utan underkläder för oss vuxna??

Nu är sommaren här och det gäller att vara klädd efter väder och vind. Något som är förknippat med obekvämt och jobbigt är att vara utan underkläder dvs naken under vanliga enkla jeansshorts. Jag tycker inte det är jobbigt och brukar använda så på sommaren ibland.
    Hur gör ni? händer det att ni hoppar i endast jeansshortsen om vädret tillåter eller används alltid underkläder vid det tillfället?

• Svar på tråden Jeansshorts utan underkläder för oss vuxna??
  • 071001

Jepp, skulle ha trosa i såna shorts också ts. Hur tajt sitter dina jeansshorts? Jag skulle inte vara bekväm att sitta hur som helst ifall byxan glider lite och mufflan kikar ut. Inte min grej att blotta mig så.

• luspudel

Ja, det är ju mycket smidigare att köpa på sig en sisådär 4 par jeansshorts istället för att ta på sig trosor och byta dom varje dag istället.... Hm.

• MickeN1973
    La Lola skrev 2010-06-12 17:45:31 följande:
    Läckert att få ev flytningar direkt i kläderna......

Skulle aldrig gå utan underkläder.
    Tycker det är snuskigt.
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
    Det är väl bara att låta bli att bli kåt? 
  • enAnnan

Hmm, har inte du avhandlat detta tidigare? Din dotter som inte har trosor i shorts osv? Ni hade väl fått någon kommentar när ni bytte om på badet om jag inte missminner mig.

Liksom de flesta som svarade då så anser jag det ohygieniskt att inte ha trosor i shorts, oavsett modell. Tvättar du shortsen varje dag? För jag tror att de flesta byter trosor varje dag, men tvättar inte shorts varje dag. Dessutom tvättar iaf jag mina trosor i 60 grader men de flesta kläder jag har tål bara 40 grader...

• Busbellan
    MickeN1973 skrev 2010-06-12 21:06:57 följande:
    Vad jag vet så har tjejer inte flytningar bara om man blir kåt Obestämd
    Mamma till Nora, August och Ella
  • 071001

MickeN1973, du verkar ha en del kvar att lära dig om kvinnor.

• La Lola
    MickeN1973 skrev 2010-06-12 21:06:57 följande:
    Va?
    Lilla vän, vet du inte att tjejer kan ha flytningar utan att vara upphetsad?
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • ToK

Jag skulle aldrig få för mig att gå ut utan trosor, varken i shorts eller kjol. USCH! Klä på dig när du går ut liksom

• peikko

Varför vara utan trosor i något plagg....?

• Anna Paulita

Jag skulle aldrig gå i shorts utan trosor, det känns äckligt och ofräsch och skulle även göra onödigt mycket tvätt. Hellre byter jag trosor så jag kan ha samma shorts några dagar istället för att behöva byta shorts varje dag.

Jag vägrar bara vara mamma...
Svar på tråden Jeansshorts utan underkläder för oss vuxna??