• miiamaria

Jeansshorts utan underkläder för oss vuxna??

Nu är sommaren här och det gäller att vara klädd efter väder och vind. Något som är förknippat med obekvämt och jobbigt är att vara utan underkläder dvs naken under vanliga enkla jeansshorts. Jag tycker inte det är jobbigt och brukar använda så på sommaren ibland.
    Hur gör ni? händer det att ni hoppar i endast jeansshortsen om vädret tillåter eller används alltid underkläder vid det tillfället?

• Svar på tråden Jeansshorts utan underkläder för oss vuxna??
  • 071001

Känns lite ofräscht ändå. En varm dag, som igår tex, blir man ju redigt svettig i rumpan och denna svett hamnar då i shortsen istället för i trosan, plus allt annat underlivet kan utsöndra. Du tycker inte att shortsen känns förbrukade efter en dags användning då du går naken i dem?

• miiamaria
    071001 skrev 2010-06-30 10:03:12 följande:
    Känns lite ofräscht ändå. En varm dag, som igår tex, blir man ju redigt svettig i rumpan och denna svett hamnar då i shortsen istället för i trosan, plus allt annat underlivet kan utsöndra. Du tycker inte att shortsen känns förbrukade efter en dags användning då du går naken i dem?
    Shortsen är förbrukade efter en dag, men har alltid tvätt hemma på kvällarna så dom kan ibland vara nytvättade redan nästa dag och i mitt fall så har jag runt 5 par jeansshorts så det funkar.
  • Nicky

Men jeansshorts kan användas utan underkläder när det är sommar. Tror många gör det men ingen vill säga det. thats it!

• gertie

Jag har alltid underkläder på mig, i synnerhet under jeans. Under klänning eller kjol skulle man ju kunna gå utan men under jeans? Yieks.

• Nicky
    gertie skrev 2010-06-30 15:02:33 följande:
    Jag har alltid underkläder på mig, i synnerhet under jeans. Under klänning eller kjol skulle man ju kunna gå utan men under jeans? Yieks.
    tycker man kan va naken i jeansshorts också. är det sommar så är det
  • Dixie
    Nicky skrev 2010-07-01 23:02:11 följande:
    tycker man kan va naken i jeansshorts också. är det sommar så är det
    för  min del har det ingen betydelse att det är sommar.......... det verkar ytterst obekvämt och ohygieniskt, jag skulle aldrig komma på tanken att gå utan underkläder i jeans....
  • Nicky

Fast ungarna kan ju använda jeansshortsen bara som dom är

• hannis
    Nicky skrev 2010-07-01 23:12:35 följande:
    Fast ungarna kan ju använda jeansshortsen bara som dom är
    Men varför? Måste ju skava och vara obekvämt...
Svar på tråden Jeansshorts utan underkläder för oss vuxna??