Pigelinen skrev 2012-09-14 09:19:45 följande:
Vad har era barn för saker/leksaker mm som de använder massor? Tänkte att man på så sätt kan få tips på julklappar;)
Mina barn har varsin saccosäck och de använder sina varje dag. Även lekbord o stolar används dagligen. Stora tjejen fick ifjol (var då lite drygt 3år) en leksaksdator som hon älskar och ska jag vara ärlig så har den hjälpt henne massor att lära sig bokstäverna. jag var skeptisk men jag har fått ändra mig.
Böcker och olika filmer. Ute är det gungor, rutchkanan, grävskopan till sandlådan och skottkärran som är favvisar.
Min 8-åriga son gillar just nu allt som har med Angry Birds att göra, även en del Beyblade, Ninjago och Hero Factory fortfarande. Sedan är han intresserad av musik och kläder. Tv-spel och hål i örat står också på önskelistan.
Sonen på 3½ älskar sina bilar och grävmaskiner/dumprar av alla de slag. Även en hel del köksgrejor, spis, duka fram med matservis och mat och så. Duplo och lego är också populärt att bygga med, och pussel är en storfavorit. Dockhus önskar han sig med.