Inlägg från: Klickerträna |Visa alla inlägg
  • Klickerträna

Jag längtar till jul!!!

Jag längtar också! Vill börja köpa på mig julpynt, men det känns aningen tidigt.

• Klickerträna

Har tittat på julpynt online. Svårt att bärga mig. Jag vill så gärna rota fram julkartongen, börja torka apelsinskivor och köpa en mini-gran nu nu nu!

Doften av jul är så mysig!

• Klickerträna
    PurpleHeart skrev 2016-08-22 14:43:12 följande:

Själv hänger jag på den här sidan för tillfället: http://gillgrens.se/dekoration/juldekor/

Hur gör förresten ni med gran? Äkta eller en som ser äkta ut?

Jag önskar SÅ att vi hade plats till en gran. Jag har velat köpa såna små riktiga granar, att ha på bordet, men jösses vad de är dyra.

Jag tror nog ändå det blir en sån i år. Får budgetera för det helt enkelt!
  • Klickerträna

Jag har förberett en lista med hemmagjorda julklappar jag vill ge bort. Som ansikts/bodyscrub, varm-choklad-paketer och en massa annat mysigt pyssel! Vill börja IGÅR!

• Klickerträna
    MissFrost skrev 2016-08-24 20:58:12 följande:

Kom just på att det är 4 månader till julafton

Åhh! Vad mysigt!
    Jag vill se en julfilm redan ikväll!
  • Klickerträna

Är det bra kvalitet på grejerna från Wish? Tycker det verkar vara för låga priser för att det ska vara som det ser ut på bilderna?

• Klickerträna
    Aniiee skrev 2016-08-25 22:31:16 följande:
    Wish är lite rysk roulette. Själv skulle jag inte handla därifrån. Känner ens som köpte "sin" bröloppsklänning på wish, använd "en gång", förstås. Bara 700 kr. Hem kom.... en dockklänning....
    Demand to be challenged, to be offended, to be treated like thinking, reasoning adults!
    Mm. Jag misstänkte det. Då chansar jag inte.
  • Klickerträna

...och så råkade jag
    - köpa en jul-grej online
    - söka på "christmas" på Pinterest och dö lite halvt av längtan (och pin:a tusentals idéer)
    - lyssna på min jul-musiklista på spotify

Åhhhh. Tortyr att vänta!

• Klickerträna

Har suttit och googlat "julkollektion 2016" och planerat för inköp och placering av diverse julpynt.

Och det har hänt att jag börjat pynta - ta fram skämskudden nu: i början av NOVEMBER.

Riktigt så tidigt blir det (nog) inte i år. Men jag räknar dagarna!

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!