Jag längtar till jul!!!
Är det inte senast 16:e dec med julfrimärke? Det vill jag minnas men det går kolla upp på postens hemsida.
Imorgon ska jag försöka ta reda på om jag kan få tag på julgran, en stor utan att bli ruinerad på köpet ;-P
Är det inte senast 16:e dec med julfrimärke? Det vill jag minnas men det går kolla upp på postens hemsida.
Imorgon ska jag försöka ta reda på om jag kan få tag på julgran, en stor utan att bli ruinerad på köpet ;-P
Har inköpt julgranen . Jättefin blir den nog när den fått stå ett par dagar :). Den var ju nätad så nu står alla grenar rakt upp typ :-P. Sitter på iPad så vet inte hur jag får upp en bild...
Laddade ner en annan app här. På paddan nu . Nu kan jag ju se alla bilder istället för några stycken
. Nu ska jag se om jag kan få upp en bild på granen
.
Woho funkade ju :-P
Den ska ju som sagt få räta ut sig ett par dagar i grenarna innan den kläs . Den ser ju lite rolig ut nu :-P.
Haha gick tillbaka till "gamla" appen familjeliv.se appen... Där syns inte bilden.... Hmm kan inte familjeliv fixa en enda riktig app som funkar för alla o utan en massa krångel o buggar?! Är ju inte svårt idag!! Många andra fixar ju det bättre iaf... Kan ju inte sitta på två olika appar för samma forum....
Nä jag skrev o la upp bilden i familjelivs nya app som visade sig vara värdelös då det ändå inte funkar för alla... Visst man kan se bilder men de kan la uppdatera den på familjeliv.se istället?!
Grattis till alla plussen!!
Vi fick hämta ny gran igår då den andra började barra... Nu står den nya ute på altanen i färskt vatten i sin fot o får komma in ikväll för att kläs... Ngn mer som har riktig gran som tagit in den o klätt den?
Molly50: mysigt med två!