Inlägg från: Cajza85 |Visa alla inlägg
  • Cajza85

Jag längtar till jul!!!

Koppkaka skrev 2014-11-28 10:11:20 följande:

Använder aldrig den där påsen. Då prioriteras inte korten och kommer fram senare. Lägger man dom i vanliga postlådan måste dom prioriteras som vanlig post

Ah :P. Då jag skickat så tidigt så har jag dock inte fått det problemet att de inte kommer fram i tid :P
  • Cajza85
    fluu skrev 2014-11-29 18:48:23 följande:
    Ser att vi gillar samma slags inslagningspapper ;P
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
    Haha jasså?
  • Cajza85
    fluu skrev 2014-11-29 19:09:15 följande:
    Har flera av papperna på bilden.
    Ah oki . Ja men det är fina papper
  • Cajza85
    molly50 skrev 2014-11-29 22:41:29 följande:
    Tänk om jag kunde vara så duktig att jag började i tid också! *S*
    Mattias och Hannah.
    Hehe ja är inte så dumt . Jag är arbetslös så vi fick börja tidigt med handling av julklappar för att inte allt skulle landa samtidigt... O sen kan jag ju inte hålla mig borta från att slå in :-P... Julkorten är med skrivna o klara hehe... Så nu kan jag försöka få mig själv att lugna ner mig för de sista tre klapparna o verkligen klura på vad det ska vara hehe. Har trubbel till svåger de bara vet jag ganska säkert. Däremot funderar jag på om jag skulle testa göra egen marmelad till mormor o morfar till deras "jullåda"
  • Cajza85
    molly50 skrev 2014-11-29 23:12:55 följande:
    Jag har timvik och kan ibland vara ledig i längre perioder när det inte finns något jobb. Och ändå så hinner jag inte med alla gånger. Vet inte vad jag håller på med ibland. *S*

Ja,det där med svågrar är inte alltid så lätt. Jag brukar köpa strumpor åt min svåger när jag inte vet. Det brukar uppskattas. smile5.gif

Marmeladen låter väl som en bra idé. smile1.gif
    Mattias och Hannah.
    Ah oki. Hehe ja ibland bara försvinner tiden .

Ja strumpor var ingen dålig idé . Jag är inne på ett sällskapsspel men velar mellan 3 st så blir galen. Eller så en kaffemaskin med kapslar... De hade en som var billig ( böack friday erbjudande) då man inte vet om den kommer användas så mkt hahaha
  • Cajza85
    fluu skrev 2014-11-30 07:19:10 följande:
    Marmelad brukar jag också ge varje år. Ofta till min mormor som jag träffar så sällan. Hon gillar att ha något vi barnbarn gjort, hon känner sig närmare oss då. I år ska jag ge henne  morotsmarmelad och glöggmarmelad.
    Okej . Vad roligt! . Tror jag ska testa apelsin citron marmelad . Men när man gör detta behövs väl ingen tjockbottnad kastrull? Det har jag inte.... :-P
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!