Inlägg från: Cajza85 |Visa alla inlägg
  • Cajza85

Jag längtar till jul!!!

I förra veckan började jag fixa o dona med julkorten... Ska scrappa .. Så kul o givetvis fanns det lite julmusik med i bakgrunden . Idag köpte jag en "julskinka" som jag ska grilljera blev tokigt sugen på det haha. Jag som hade tänkt vänta lite till ð???

• Cajza85

Har börjat med inhandling av julklappar via nätet... Dock har jag inte en aning om var jag ska kika till mina föräldrar och morföräldrar... Förslag ngn?

• Cajza85

Inga intressen så direkt men en fin julkorg är ju toppen till mormor o morfar . Där kan man ju ha lite korsordstidningar och sökordstidningar samt lite annat smått o gott .

Mamma o pappa vet jag inte ännu men även där kanske man skulle gjort ngn korg med lite vin, ostar osv .

Tack snälla ni för tipsen!!!

• Cajza85

Kunde inte komma in på gamla FL så här har det blivit nya vilket är sådär...

Kan inte heller se dina bilder Fluu... Men blev säkert jättefint!

Här har jag slagit in de julklappar jag hade hemma, dock har jag inte gjort snörningen ännu då jag vill komma på lite kul grejer för det . Har också skrivit färdigt mina scrappade julkort för att kunna lägga ner dom i kuverten så jag får mer plats att slå in resterande julklappar . Tur är att jag har massor mer att skriva sen men då vanliga köpta..

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!