Jag längtar till jul!!!

Själv funderar jag på paketkalendern till dottern. Det blir lite svårare att komma på saker ju äldre hon blir, hon blir 13 i höst. Så jag frågade henne om hon kunde ge lite förslag på saker till paketkalendern. Hittills har jag köpt en Usb-gran, ett bokstöd i form utav en häst. Förra året fick hon rätt mycket prydnadsföremål.
Kom på en ypperlig julklapp eller paket till paketkalendern nu ikväll när jag tvättade håret. Nämligen hårhandduken Turbie Twist. Det är en absorberande mikrofiberhandduk.Man virar handduken runt huvudet som en turban (likt en vanlig handduk) och fäster änden bak i en resårögla. Liten och väldigt smidig tycker jag jag att den är. Känns inte alls tung som en vanlig handduk heller.
Köpte nämligen sådan handduk i 2-pack på lekmer.se när dom hade fri frakt. Den finns även på Coolstuff.se, där finns det även ett videoklipp som visar hur den fungerar. Dock är jag osäker på ifall den funkar på väldigt långt hår. Mitt hår når precis nedanför skuldrorna.
www.coolstuff.se/Turbie-Twist-Harhandduk
På lekmer.se kan man välja vilken färg man vill ha på dom, rosa. lila eller turkos. På coolstuff.se får man den i osorterade färger, alltså företaget som väljer färgen.
Weee!! Jag gillar Blossa på Facebook, de kommer att avslöja årets smak den 9:e september