Inlägg från: bomboo |Visa alla inlägg
  • bomboo

Jag längtar till jul!!!

Jag blev lite besviken häromdagen när jag skulle beställa klänningen som jag ville ha till jul - den var slut :(
    MEN! klänningen som var slut - som jag ville ha till nyår, den har kommit in igen :D så den beställde jag nu på direkten, vilket jag borde gjort med julklänningen också.

Kanske får nyårsklänningen bli julklänning istället... vi får se, hittar jag inget annat så får det kanske bli så.

Den här röda ville jag ha till jul... men nu verkar det inte bli så, men jag har kanske tur, den kanske kommer in igen?
  • bomboo
    Mother of 5 skrev 2011-11-08 15:33:03 följande:
    Fina...vad är det för företag?
    Nelly.com :)
  • bomboo

Någon som vet var man kan köpa en svart plastgran? i större modell än en bordsgran.

• bomboo
    Raggarbruden skrev 2011-11-10 13:48:13 följande:
    vad ska ni ha på er på julafton?

Ja ska ha en klänning helst en i läder

annars har jag hitat en fin från lindex en helsvart för 400kr
  • bomboo

bomboo skrev 2011-11-10 14:06:25 följande:
    (råkade klicka på posta inlägget istället för ladda upp bild)

Den här klänningen VILL jag ha på julafton, den tog slut på Nelly.com men kom in idag igen - tyvärr i fel storlek, så kommer den in i XS-S så köper jag den :)
  • bomboo

Hittade en ny fin klänning från Nelly.com ska rådfråga sambon när han kommer hem om vilken klänning han tycker är finast, den som inte min storlek finns i (kanske kommer in igen) och som jag blev helt förälskad i när jag såg den. Eller den här nya klänningen, som också är jättefin och kanske kommer kunna gå att använda lite oftare än den andra (billigare är den också).

Vad tycker ni? den andra klänningen är ju den där klänningen som jag har lagt upp här tusen gånger :P

• bomboo
    Eleonor01 skrev 2011-11-14 15:52:26 följande:
    Äntligen fick jag hem min röda klänning från Nelly! Men jävla skit den va trasig!!!! Struntar i den klänningen nu. Det verkar som om det är dömt att misslyckas! :(
    Var det den där klänningen som jag också ville ha men som försvann? den kom ju tillbaka igen men endast i medium, jag behöver xs-s så jag gav upp den klänningen också, väntar på den andra klänningen som jag fastnade för, hoppas på att den kommer idag och att den sitter bra :)

Nelly har ju fått in rätt så många fina klänningar i rött nu.
  • bomboo

Typiskt... fick hem min julklänning precis nu... den satt verkligen asfult och såg inte det minsta bra ut. Besvikelse. Aja, skickar tillbaka den idag och hoppas på att jag hittar något annat.

• bomboo

Nu har jag slagit in julklappar till "Mysteriet på Greveholm", blev inte så många dock, men imorron ska jag och en kompis till stockholm för att handla en massa julklappar! ska bli så himla mysigt, vi ska gå på julmarknad också.

• bomboo

Så här ser vår adventljusstake ut iår :)
  • bomboo

Köpte precis en färdiggriljerad julskinka på city gross, två julvörtmackor blev det! skinkan var väl helt okej, fast inte godare än den hemmagjorda (som det stog på förpackninge), jag personligen gillar när skinkan är lite mer torr än jättesaftig. :)

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!