Inlägg från: MissFrost |Visa alla inlägg
  • MissFrost

Jag var och handlade inne på ÖoB idag och där har dom börjat att ta fram julsaker lite smått. Köpte inget men kikade på sakerna i alla fall Glad

• MissFrost
    Aniiee skrev 2015-10-17 18:30:23 följande:
    Lyckan när den man älskar kommer hem med julmust och pepparkakssandwich =P
    Åh Solig
  • MissFrost

Så härligt nu när det finns julsaker överallt i butikerna. Väntar bara på att man kommer att höra julmusik i butikerna också. Var inne på Rusta idag och såg att det kommit en ny jultvål från Gunry : järnek & tranbär. Jag tyckte att den luktade skog typ.

• MissFrost

Bara tre veckor kvar tills första advent, nu går tiden verkligen fort. Jag kommer att pynta redan om två veckor då dottern även detta år fick biljetter till Sweden International Horse Show. Så helgen den första advent är vi uppe i Stockholm så jag vill hinna få upp allting innan vi åker. 

• MissFrost
    Aniiee skrev 2015-11-08 15:20:14 följande:
    Bara 3 veckor... och det är fortfarande 10 plusgrader i stockholm..... blir ingen snö till jul i år inte....
    9,8 plusgrader här så det lär nog inte bli nog snö här heller skulle jag tro.
  • MissFrost
    Koppkaka skrev 2015-11-08 20:55:21 följande:
    Ni inser att det kan hända mycket med vädret på 7 veckor va? :P
    Ah såklart, så hoppas på mängder med snö och minusgrader Tungan ute
  • MissFrost
    Cajza85 skrev 2015-11-08 19:07:10 följande:
    Haft en mysig EM/kväll på huseby julmarknad. Längtar massor till jul. I år blir det dock en flytt från hus nu till min killes lgh för att sedan i dec typ 18:e flytta till gemensamt igen ????. Japp igen haha. Vi skilde oss i juli men har hittat tillbaka till varann ????. Så julpyntning blir inte förrän i nya lgh. Längtar massor!! ????
    Mysig bild! 
  • MissFrost
    molly50 skrev 2015-11-09 11:44:48 följande:
    Funderar på att gå igenom våra julgardiner och juldukar och kolla vilka som behöver tvättas och sedan tvätta upp dem.

Och så gå igenom all julbelysning såklart,så jag ser att det funkar som det ska. smile5.gif
    Sen blir det väl att sätta upp utebelysningen lite före första advent.
    Tänkte försöka vara ute i god tid med allt i år. För en gångs skull. smile1.gif
    Låter som en bra idé Glad
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!