Inlägg från: elinaehn |Visa alla inlägg
  • elinaehn

Jag längtar till jul!!!

köpte (webshoppade) julklappar på toysrus igår under deras "kampanj". Varför vänta til jul och köpa til fullpris när de har fina saker till kampanjkpris? det blir nog ett varv per månda in där nu och fylla på lådorna här. Två av tre kusiner helt klara
    Men vad sjutton ger man sin åttaåriga tös?? pysselgrejer gilla rhon så det blir det. men nåt mer? 

• elinaehn

Jag hänger paketen i ett stort fönster. Blir som
    Julsånger! Snygga snören och fina papper i bara ett par varianter!

• elinaehn

Aktivitetslappar på helgen kan ju vara - bara ni själva har koll sp ni inte glömt- badhuset, bio osv. Sen är det skoj att få kuponger med filmstund och popcorn hemma eller extra lekstund med hela fam samtidigt tex?

• elinaehn

Ja playmo är toppen och kan sen få ett uppsving med nytillskott varje jul och födelsedag liksom

• elinaehn

Åh vad bra med julklappstips. För ett par veckor sen köpte jag radiostyrda My little pony bilar på toyrus på nätet. De finns nog fortf på kampanj. Dottern har en och gillar den så
    Nu ska kusiner få!

• elinaehn

får era barn kläder i julklapp? min dotter kommer behöva en del nytt till garderoben och jag tänker att hon komemr få åtminstone ett mjukt paket med ett par klännninbgar (vardagsvariant) och några toppar. Hur gör ni? min fia är 8 år.

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!